اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس:

افزایش بهره‌وری گام بزرگی در برون رفت از تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش بهره‌وری گام بزرگی برای برون رفت از تحریم‌ها و بحران‌های اقتصادی کشور است.

افزایش بهره‌وری گام بزرگی در برون رفت از تحریم‌ها است

علی‌اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تمام عزم خود را جزم کرده و در برابر تحریم‌ها از خود مقاومت نشان دهیم.

وی تصریح کرد: در این میان باید بتوانیم اقتصاد مقاومتی که گذر از بحران‌ها است را پشت سر بگذاریم و برای نیروهای جوان کشور اثرگذار باشیم.

آقایی با تاکید بر اشتغال جوانان و حمایت از تولید، افزود: امروز شاهد بهره‌وری پایین در کشور هستیم که باید این امر به نوبه خود مدیریت شود.

وی با بیان اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: می‌توانیم با توجه به منابع موجود و سرمایه و نیروهای موجود در کشور، تولید را رونق بخشیده و نیاز کشور را تأمین و این بحران و تحریم را پشت سر بگذاریم.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید بهره‌وری را افزایش داده و به فکر تولید بیشتر باشیم، تصریح کرد: تولید بیشتر با کمترین امکانات مستلزم به‌کارگیری نیروهای ماهر و خبره است که این امر باید مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

آقایی با اشاره به ظرفیت‌های کشور، اظهار داشت: ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های متعددی در بخش‌های مختلف است که برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای اصلاح امور اقتصادی باید بهره گرفت.

وی گفت: زمانی که اقتصاد کشور دچار مشکلاتی شده است نباید اجازه دهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند و لازم است تا مسئولان به ویژه مسئولان اقتصادی دست در دست هم داده و برای برون رفت از این مشکل چاره‌جویی کنند.

آقایی استفاده از امکانات موجود و به‌کارگیری آن‌ها را گام نخست در راستای افزایش تولید عنوان کرد و افزود: برای این منظور باید از توان جوانان بیشتر بهره گیریم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول