اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏‌فقیه در دماوند:

تحریم‏ ایران تنفر از آمریکا را جهانی کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏‌فقیه در شهرستان دماوند با نگاهی به تحلیل‏های رسانه‏‌های بین‌‏المللی، تحریم‏های ایران را عامل تنفر مردم جهان از آمریکا خواند.

تحریم‏ ایران تنفر از آمریکا را جهانی کرد

حجت‌‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بر اساس اخبار مندرج در رسانه‏‌های بین‌‏المللی، تنفر از آمریکا با افزایش فشارهای اقتصادی بر ایران رشد یافته است.

وی ادامه داد: شبکه «الجزیره» در یکی از بخش‏های تحلیلی خود اشاره می‏کند که «تحریم‏ها نه تنها نفرت ایرانیان را نسبت به آمریکا افزایش داده بلکه سایر ملل را نیز به نفرت از آمریکا سوق داده است».

علاءالدینی اضافه کرد: شکاف در جبهه دشمنان در سخنان وزیر امور خارجه سوئیس در سفر اخیرش به روسیه که گفت «ما تحریم‏هایی که از سوی شورای امنیت وضع نشده را اساساً قبول نداریم»، نیز کاملاً مشهود است.

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند افزود: همچنین بر اساس مقاله‏ای در یک روزنامه‏ آلمانی اذعان شده است که «محتوای ادعای تحریم‏ها علیه ایران به صورت جهانی یک دروغ تبلیغاتی است».

وی اضافه کرد: این روزنامه مطرح غربی ادامه می‏دهد که «کنکاش بیشتر این دروغ به آنجا می‏رسد که تحریم‏ها علیه ایران در اصل، جنگ آمریکا و اتحادیه اروپا با سایر ملل جهان است».

علاءالدینی اضافه کرد: مبحثی تحت عنوان تبدیل گروه مذاکره‌‏کننده غربی 1+5 به 3+3 مطروح شده در اخبار چند وقت گذشته، امروز در حال شکل‏‌گیری است.

نماینده ولی‌‏فقیه در شهرستان دماوند افزود: همچنین «مؤسسه پژوهشی شورای روابط خارجی آمریکا» در ارزیابی‏های خود به این حقیقت پرداخته‏ که تحریم‏ها اسباب تثبیت موقعیت ایران را فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: در روزنامه گاردین چاپ انگلستان نیز می‏خوانیم که «عربستان در سوریه متحمل شکست شده؛ غرب باید بپذیرد که تنها راه حل موجود در سوریه، راه حل سیاسی است».

علاءالدینی اضافه کرد: از تحقیقات مؤسسات و رسانه‏‌های غربی این واقعیت بزرگ قابل درک است که در سایه تحریم‏ها، مردم ایران و جهان هیچ اعتمادی به غرب ندارند.

نماینده ولی‏‌فقیه در شهرستان دماوند افزود: چنین مندرجاتی در نشریات و رسانه‏‌های غربی کدهایی است که باید به آنها توجهی ویژه داشت.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول