اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان البرز:

هدف دشمن از تحریم‌ها جنگ اعتقادی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان البرز گفت: فتنه‌انگیزی و جنگ اقتصادی دشمنان همواره در راستای جنگ اعتقادی بوده است.

هدف دشمن از تحریم‌ها جنگ اعتقادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، غلامرضا حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز در جلسه هماهنگی هفته بسیج که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: غدیر استمرار ولایت را تحکیم می‌بخشد.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: باید در راستای حفظ امنیت ملی و رشد و آگاهی مردم نسبت به فرهنگ و اهداف بسیج، از بسیج حمایت کرد.

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به اینکه فتنه‌انگیزی و جنگ اقتصادی دشمنان همواره در راستای جنگ اعتقادی بوده، ابراز کرد: روحانیون باید در ایام محرم به وصف دوران زندگی امام حسین (ع) بپردازند تا با فرهنگ‌سازی این مهم نهضت امام حسین (ع) در جامعه و میان مردم زنده نگاه داشته شود.

حسن‌پور هزینه کردن در امور دینی و فرهنگی را سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد: اجرای امور فرهنگی و دینی به ویژه برای نسل جوان و فرزندان خویش بسیار مؤثر بوده و می‌تواند نقش مهمی در نسل‌های آتی داشته باشد.

وی اذعان کرد: دشمنان از اعتقادات ملت ایران بیم دارند و از تأثیرگذاری این اعتقادات بر روحیه ایثارگری در مقابل دشمنان آگاهی کامل دارند.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: دشمنان سعی دارند از طریق ماهواره و اینترنت فرهنگ دینی و اعتقادات جوانان و نسل‌های بعدی ایران را مورد هدف قرار دهند.

حسن‌پور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان در این جلسه تأکید کرد: باید در زمان حاضر با تقویت و همراهی بسیج و به برکت خون امام حسین (ع) بتوانیم برنامه‌های مؤثری در سطح شهرستان انجام دهیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول