اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان:

فشار‌های داخلی سبب دامن‌زدن به تحریم‌های خارجی می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: مسئولان باید شرایط بحرانی حاکم بر کشور را بپذیرند و برخی از افراد نباید با فشار‌های داخلی به بخش‌های فعال در سطح جامعه به تحریم‌های خارجی حاکم در کشور دامن بزنند.

فشار‌های داخلی سبب دامن‌زدن به تحریم‌های خارجی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود اسلامیان در نشست مشترک مسئولان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور اظهار کرد: دولت و بخش خصوصی باید با تعامل با یکدیگر و پذیرش واقعیت‌های موجود در زمینه اقتصادی نسبت به خروج کشور از بحران‌های فعلی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: طی سال‌های گذشته مشکلات اقتصادی موجود در کشور به تعارفات گذشته است و تمام مجموعه‌های فعال در سطح کشور هنوز وجود این مشکلات و چالش‌ها را نپذیرفته‌اند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه قرارگرفتن ایران در یک نقطه اوج از خواسته‌های تمام ملت ایران است، تصریح کرد: هدف تحریم‌های موجود در کشور مشخص بوده و فلج شدن اقتصاد ایران از ابتدا مورد هدف تحریم‌های دشمنان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه همچنین دشمن با تحریم‌های خود به دنبال ایجاد سد در مقابل فعالیت‌های تولیدی در سطح کشور است، ادامه داد: افزایش نرخ تورم، توسعه بیکاری و به دنبال آن نیز افزایش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور از مهم‌ترین اهداف دشمن در راستای اعمال تحریم‌های خود بر ملت ایران به شمار می‌رود.

اسلامیان با اشاره به اینکه بخش خصوصی از دشمنان هیچ انتظاری ندارند، تاکید کرد: اما تمام مسئولان و متولیان اجرایی داخل کشور باید تمام فشار‌های موجود در سطح جامعه را با استفاده از تدابیر اصولی و منطقی کاهش بدهند.

وی با بیان اینکه عناصر اقتصادی موجود در سطح کشور مشخص است، افزود: در حال حاضر در استان‌ها یک برش منطقه‌ای برای برخورد عادلانه و متناسب وجود ندارد و مضاعف‌شدن فشار‌ها بر بخش تولید توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی با تحریم‌های دشمنان تفاوتی ندارد.

اسلامیان گفت: مسئولان باید شرایط بحرانی حاکم بر کشور را بپذیرند و برخی از افراد نباید با فشار‌های داخلی به بخش‌های فعال در سطح جامعه به تحریم‌های خارجی حاکم در کشور دامن بزنند.

وی با اشاره به ضرورت پذیرش واقعیت‌های موجود در سطح کشور اظهار کرد: تا زمانی که این موضوع محقق نشود، شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه نیز سخت‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول