اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

تحریم‌ها در مقابل روحیه جوانان ایران شکست می‌خورد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند در مقابل روحیه جوانان ایرانی مقاومت کند زیرا در کشور شاهد آن هستیم که اگر قطعه‌ای تحریم شود بعد از مدتی مشابه آن در کشور توسط همین جوانان تولید می‌شود.

تحریم‌ها در مقابل روحیه جوانان ایران شکست می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، علی ایرانپور صبح امروز در جمع مردم شهرستان مبارکه اظهار کرد: همان‌طور که ملت ایران هشت سال دفاع مقدس را با تمام توان در مقابل تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی دفاع کرد و به پیروزی رسید، در این جنگ هم ایستادگی و مقاومت می‌کند و به لطف خدا سر بلند و پیروز می‌شود.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی ایران بیان کرد: آمریکا و غرب در مورد صادرات نفت ایران و ورود کالاها و اقلام مورد نیاز به کشور به سختی جلوگیری می‌کنند.

نماینده مردم مبارکه با بیان اینکه قیمت ارز در روزهای آینده سامان می‌گیرد، گفت: تحریم‌ها تأثیر چندانی در افزایش قیمت‌ها نداشته چرا که ملت ایران بیش از 30 سال در این شرایط به سر برده‌اند.

وی در ادامه افزود: تحریم‌های ایران نمی‌تواند در مقابل روحیه جوانان ایرانی مقاومت کند زیرا در کشور شاهد آن هستیم که اگر قطعه‌ای تحریم شود بعد از مدتی مشابه آن در کشور توسط همین جوانان تولید می‌شود و این امر یک افتخار است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول