اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان:

جوشش وقف هیچگاه خاموش نمی‎شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: سنت حسنه وقف به مثابه ثروتی همیشه جوشان است که هیچگاه خاموش نمی‎شود و خیر و برکت آن همواره جاری است.

جوشش وقف هیچگاه خاموش نمی‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام حسن دارابی عصر امروز در جمع مدیران ادارات اوقاف و امور خیریه گلستان اظهار داشت: هر چه زمان به جلو پیش می‎رود متاسفانه آیندگان کمتر به اهمیت وقف توجه می‎کنند که این امر به فقر ذهنی برمی‎گردد لذا باید این فرهنگ غنی به گونه‎ای گسترش پیدا کرده تا آثار آن، همگان را مجذوب خود کند.

وی نقش هنرمندان و رسانه را در ترویج فرهنگ وقف مهم خواند و خاطر نشان کرد: ما می‎خواهیم از هنر و تجارب تمام هنرمندان اعم از کسانی که با وقف آشنا بوده و یا حتی هنرمندانی که با این مقوله آشنایی ندارند بهره‎مند شویم لذا از آثاری که به شایستگی بتواند این امر مهم را تعالی بخشد حمایت می‎کنیم.

ترویج و گسترش فرهنگ وقف نیازمند تبلیغات گسترده رسانه‎ای است

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: برگزاری جشنواره، عرصه‎ای است که افراد محک خورده و مورد شناسایی قرار بگیرند حتی پذیرای فکر و هنر افراد در روستاهای دوردست نیز هستیم تا برای رسیدن به اهداف کلان سازمان اوقاف مورد استفاده قرار بگیرند.

دارابی متذکر شد: بر این باور هستیم که جوشش هنر می‎تواند چراغ راهی در تاریکی باشد و تلألؤ و روشنایی آن همگان را بهره‎مند سازد.

وی اظهار داشت: ترویج و گسترش فرهنگ وقف نیازمند تبلیغات گسترده رسانه‎ای است که باید این مقوله از رسانه ملی مورد حمایت قرار بگیرد.

در راستای وقف جدید و عام‎المنفعه تبلیغ کنیم

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه موقوفاتی منطبق بر هزینه‎کرد برنامه‎های فرهنگی نداریم ابراز داشت: از اعتبارات دولتی نمی‎توان برای برگزاری جشنواره‎های فرهنگی استفاده کرد به دلیل اینکه مبلغ آن بسیار پایین است.

دارابی گفت: اگر در راستای وقف جدید و عام‎المنفعه تبلیغ کنیم می‎توان از اعتبارات آن در فعالیت‎های فرهنگی استفاده کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول