اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عملکرد ضعیف صورت گرفت

انتقاد استاندار کرمانشاه از شرکت ملی گاز ایران و سازمان اوقاف

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه از رؤسای شرکت ملی گاز ایران و سازمان اوقاف کشور به دلیل عملکرد ضعیف و محقق نشدن مصوبات این ارگان‌ها در استان و شهرستان‌های کرمانشاه به شدت انتقاد کرد.

انتقاد استاندار کرمانشاه از شرکت ملی گاز ایران و سازمان اوقاف

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌دادوش هاشمی در جلسه شورای اداری استان که در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب در دوران 8 سال جنگ تحمیلی رنج‌ها و مشقت‌های فراوانی را از سوی رژیم بعث عراق متحمل شده‌ است، لذا مسئولان و مدیران وظیفه دارند که زیرساخت‌های توسعه و آبادنی این شهرستان را آماده کنند.

هاشمی تصریح کرد: همه ما افتخار می‌کنیم در خدمت مردم دیار بازی‌دراز هستیم و باید در مسیر شکوفایی اقتصاد این منطقه تلاش‌های خود را مضاعف کنیم.

وی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل گفت: پروژه‌هایی که در شهرستان سرپل‌ذهاب انجام می‌شود باید در راستای پدافند غیرعامل باشد، تا بتوان در مواقع بحران بهره‌برداری چندگانه از پروژه‌ها گرفت.

استاندار کرمانشاه طرح توسعه کشاورزی را یک فرصت در راستای اشتغالزایی شهرستان عنوان کرد و گفت: مشکلات مرز پیله‌کوه در شهرستان سرپل‌ذهاب ظرف 2 ماه آینده برطرف خواهد شد.

استاندار کرمانشاه اعتبارات اختصاص یافته به یادمان پادگان ابوذر را خوب دانست و گفت: 2 میلیارد تومان برای احداث این یادمان مصوب شده است.

وی راه‌آهن خسروی را یک پروژه بزرگ خواند که در 3 فاز  آغاز شده است و با برنامه خوبی پیش می‌رود.

هاشمی گفت: برخی افراد سودجو با منفعت‌طلبی موانعی را بر سر راه این پروژه ایجاد کرده‌اند که شورای تامین باید در برابر این افراد ایستادگی کند و نباید کوچک‌ترین مانع بر سر راه پیشرفت کار راه‌آهن ایجاد شود.

همچنین اسکان 4 روستای سرپل‌ذهاب، تعریض گردنه پاتاق، سد پاتاق‌، ساخت مسجد، یادمان شهید شیرودی و استخر شنا از دیگر مواردی بود که استاندار کرمانشاه بر آن تاکید کرد.

گفتنی است، استاندار کرمانشاه از رؤسای شرکت ملی گاز ایران و سازمان اوقاف کشور به خاطر عملکرد ضعیف و محقق نشدن مصوبات این ارگان‌ها در استان و شهرستان‌های کرمانشاه انتقاد کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول