اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی:

فرهنگ سازمان اوقاف باید بر اساس ارزش‌های اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: باید فرهنگ سازمان اوقاف بر اساس ارزش‌های اسلامی و کرامت انسانی باشد و برای ارج نهادن به موقوفات، بقاع متبرکه و زائران نهادینه شود.

فرهنگ سازمان اوقاف باید بر اساس ارزش‌های اسلامی باشد

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در شورای اداری این اداره کل که در بقعه متبرکه قدمگاه رضوی برگزار شد، افزود: برند و نشان سازمان اوقاف، انتصاب به اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی اظهار داشت: اگر قرار است نیرو به هر شکلی در قالب کارمند یا خادم جذب کنیم، باید حوزه جذب نیروی انسانی و ارتقا و تنزل پرسنل ما بر مدار عدالت باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تاکید کرد: مادامی‌که زندگی فردی و خانوادگی من و شما بر این مدار نباشد نمی‌توانیم به مسیر ارزش‌های اسلامی دسترسی پیدا کنیم.

این مقام مسئول استان با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی دو ماموریت اجرای ساختار جدید و ارزیابی عملکرد را در برنامه خود دارد، تصریح کرد: ما باید آمادگی پاسخگویی نسبت به عملکرد خود را داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف استان ادامه داد: باید امور اداری مالی اداره کل اشراف به هزینه‌ها داشته باشد در غیر این صورت یک خلع و نقص بزرگ در دستگاه اجرایی وجود دارد.

گنابادی‌نژاد با بیان اینکه باید هزینه‌ها را بدانیم و سپس از منابع منطبق برای آن تعیین تکلیف کنیم، افزود: باید صفر تا صد منابع اعم از مصارف انرژی مشخص و روشن باشد.

وی اضافه کرد: بعد از این توجیهی نداریم که برای چیزی هزینه کنیم که منبع نداشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید تشویق و تنبیه در خرج‌های ارزشیابی دقت شود، گفت: در این فرم‌ها به اندازه یک سر سوزن اجازه نداریم برای پرسنل اظهارنظر مثبت یا منفی داشته باشیم و البته ملاک رضایت یا عدم رضایت فرد نیست.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول