اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بازدید از مناطق محروم

کاروان ابرار در کوهبنان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهبنان گفت: کاروان ابرار با هدف بازدید از مناطق محروم و دیدار و سرکشی از منازل مددجویان زیر پوشش و اقشار آسیب‌پذیر جامعه راه‌اندازی شد.

کاروان ابرار در کوهبنان راه‌اندازی شد

محسن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان از راه‌اندازی کاروان ابرار در کوهبنان خبر داد و اظهار داشت: این کاروان با هدف بازدید از مناطق محروم شهرستان و همچنین دیدار و سرکشی از منازل مددجویان زیر پوشش و اقشار آسیب‌پذیر جامعه راه‌اندازی شد.

وی افزود: در راه‌اندازی این کاروان مسئولان و مدیران شهرستانی، افراد خیر و نیکوکار، حامیان ایتام، اعضای ستاد نماز جمعه، جامعه خیران و مؤسسات خیریه شهرستان با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

سلیمانی تصریح کرد: حضور مسئولان و خیران در مناطق محروم و هم صحبت شدن با اقشار آسیب‌پذیر جامه عمل پوشیدن به توصیه‌ها و منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است، زیرا مسئولان با توانمندی‌ها و استعدادهای نهفته مددجویان آشنا می‌شوند و برای به فعل در آوردن این توانمندی‌ها از ظرفیت خیران استفاده می‌کنیم.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی کوهبنان خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان همواره خود را همراه و یاور نیازمندان و افراد کم‌بضاعت می‌داند و در راستای توانمندسازی آنان همه تلاش خود را به کار می‌بندد تا این استعداها شکوفا شوند.

سلیمانی اذعان داشت: در حال حاضر نیاز مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر نسبت به گذشته متفاوت است و سعی کمیته امداد و کاروان ابرار این است تا در راستای توانمندکردن خانواده‌ها خدمات متناسب با شرایط و نیاز افراد و خانواده‌ها را ارائه کند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول