اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

اصناف در بهبود سیمای شهری تاثیرگذار هستند

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: ایفای نقش مناسب از سوی صنوف، در بهبود سیمای شهری تاثیرگذار است.

اصناف در بهبود سیمای شهری تاثیرگذار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌بند علیان در جلسه‌ مشترک اصناف و شهرداری اظهار داشت: ایفای نقش مناسب از سوی صنوف، در بهبود سیمای شهری تاثیرگذار است.

شهردار فرون‌آباد با بیان این مطلب که با ایفای نقش مناسب می‌توانیم در توسعه شهری مفید واقع شویم، افزود: ما موظفیم که به‌عنوان یک شهروند در هر سمتی که به فعالیت مشغولیم در راستای بهبود و داشتن شهری آباد و زیبا تلاش کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: آنچه امروز ضرورت دارد تنها منابع مالی نیست بلکه باید با تعامل سازنده‌ای که با شهروندان و سایر دستگاه‌ها ایجاد می‌شود، بتوانیم شهرمان را به‌سوی پیشرفت سوق داده و دست در دست هم، آرزوی دیرینه شهروندان را که همانا رساندن شهر فرون‌آباد به جایگاه واقعی آن است تحقق بخشیم.

علیان اعتماد را از دیگر دلایل پیشرفت کاری عنوان کرد و ابراز داشت: مدیریت در کارها باید به‌گونه‌ای اعمال شود که سهولت دستیابی به امکانات برای شهروندان حاصل شود و با کم‌ترین آسیب، بیشترین بهره‌وری بدست آید.

این جلسه با حضور علی بند علیان شهردار فرون‌آباد، علی محمدی مسئول واحد اصناف شهرداری و جمعی از اصناف و بازاریان شهر برگزار شد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول