اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهر‌ماه سال‌جاری صورت گرفت

انجام بیش از 2 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای مهر‌ماه سال‌جاری، بیش از 2 هزار و 300 مورد بازرسی از اصناف در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

انجام بیش از 2 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد

علی حیدری‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال‌جاری بیش از 2 هزار و 300 مورد بازرسی از اصناف در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی، جهت کنترل و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه سال‌جاری توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان و شهرستان‌ها و همچنین بازرسان امور اصناف جمعاً تعداد 23 هزار و 86 مورد بازرسی انجام گرفت.

حیدری‌اصل تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده 927 مورد تخلف کشف و تعداد 606 پرونده متشکله با ارزش ریالی یک هزار و 936 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی افزود: به منظور ایجاد ثبات در بازار کالا و خدمات، با بسیج امکانات و تشکیل اکیپ‌های ویژه و همراهی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط با اخلال‌گران عرصۀ اقتصادی و بازار برخورد خواهد شد.

حیدر‌ی‌اصل گفت: در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس که تا تاریخ 15 مهرماه ادامه داشت، بازرسان استان کهگیلویه و بویراحمد بر فرآیند توزیع، فروش و قیمت لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی نظارت کامل داشتند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد بازرسی‌های انجام گرفته در زمان اجرای طرح 3 هزار و 21 مورد بوده که بیشترین تمرکز نظارت بر کیف، کفش و مانتو مدارس بوده است.

وی تعداد تخلفات کشف شده را 237 مورد عنوان کرد و افزود: 116 فقره پرونده با ارزش ریالی 440 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

حیدری‌اصل عمده تخلفات در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد را عدم صدور فاکتور، گرانفروشی و نداشتن فاکتور خرید دانست.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول