اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنایع و معادن آمل:

برخی اصناف تلفنی اجناس را گران می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنایع و معادن آمل با بیان اینکه برخی اصناف تلفنی اجناس را گران می‌کنند، گفت: متاسفانه امروز فاکتورهای تلفنی به جای فاکتورهای اسنادی عامل افزایش قیمت‌ها شده است.

برخی اصناف تلفنی اجناس را گران می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، منوچهر معتمدی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آمل با بیان اینکه امروز فروشنده‌ها به راحتی قیمت‌ها را تلفنی کسب ‌‌کرده و اجناس را گران‌تر می‌فروشند، افزود: این در حالی است که افزایش قیمت‌ها باید به همراه کالای جدید و فاکتور جدید صادر شود.

وی با اشاره به اینکه این روند مشکلات کشور را بیشتر می‌کند، اظهار داشت: همه مردم باید خود را بازرس بازار بدانند و تخلفات را اعلام کنند.

معتمدی با اعلام اینکه هیچ کمبود به لحاظ مواد و کالا در کشور نداریم، بیان کرد: در کشور همه چیز به وفور است اما باید انبارهایی که این کالاها را در خود جای داده خالی شده و روانه بازار شود.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نوسانات بازار ارز برای واحدهای صنعتی مشکلات زیادی را ایجاد کرده است، گفت: تجار تهرانی دیگر مواد اولیه نمی‌فروشند.

تقی جوادی با بیان اینکه نوبد مواد اولیه مشکل عمده واحدهای صنعتی است، بیان کرد: مشکل ضامنین نیز از دیگر مشکلاتی است که به واحدهای تولیدی فشار وارد می‌کند.

وی یادآور شد: واحدهایی که برای یکدیگر ضامن بانکی شده‌ و امروز در پرداخت اقساط خود معوقه دارند فشاری مضاعف بر واحدهای دیگر است.

جوادی اظهار داشت: کمیته حمایت قضایی از واحدهای تولیدی در استان تشکیل شده است که امیدواریم بتواند واحدهای فعال و موفق را شناسایی و آنان را حمایت کند.

انتهای‌ پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول