اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

اختصاص 34 میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به تولیدات اصناف بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: امسال 34 میلیارد ریال تسهیلات با سود کم بین سه تا پنج درصد و بازپرداخت 5 ساله به اصناف تولیدی استان بوشهر برای کمک به تولیدات آنها اختصاص یافته است.

اختصاص 34 میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به تولیدات اصناف بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی صبح امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی بوشهر اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی موجب تسهیل امور واحدهای تولیدی‌، تامین سرمایه در گردش و پرداخت تسهیلات خواهد شد و در این راستا مسئولان ذی‌ربط باید برای گسترش فرهنگ مصرف عمومی جامعه در استفاده از محصولات و تولیدات داخلی برنامه‌ریزی‌های متناسب را انجام دهند.

وی اضافه کرد: مکاتباتی از طریق استانداری بوشهر، سازمان امور اقتصادی و دارایی و ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی مبنی بر لزوم استفاده دستگاه‌های دولتی و ادارات از تو‌لیدات استانی و کشوری انجام شده است‌.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: با همکاری صدا و سیمای مرکز استان بوشهر به منظور تبلیغات کالاهای داخلی و جلوگیری از تبلیغ کالاهای خارجی در سطح استان اقدامات و تلاش‌های لازم صورت پذیرفته که امیدواریم بتوانیم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.

مرحمتی با تاکید بر اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی در استان برای تامین ماشین‌آلات و قطعات مورد نیاز خط تولید با مشکل نقدینگی دست به گریبان هستند ادامه داد: در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی برای رفع مسائل و مشکلات آنها و همچنین به منظور حفظ صنایع کوچک و تثبیت اشتغال در استان اقداماتی در دست اجراست.

وی گفت: امسال 60 میلیارد ریال در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان اختصاص یافته است که این اعتبار از محل اعتبارات ماده 12 سازمان بحران برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی به عنوان سرمایه در گردش، یارانه سودی و یا کمک‌ سود به صورت تسهیلات ارایه می‌شود.

مرحمتی گفت: در راستای کمک به صنایع متوسط و کوچک نیز جلسات کارگروه تخصصی مدیریتی اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و کارگروه جلسات ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی به صورت مستمر با حضور استاندار و معاونین استاندار‌، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و  فرمانداری‌های شهرستان‌ها با هدف طرح مسایل و رفع مشکلاتی که قبلا شناسایی شده‌اند، برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین امسال 34 میلیارد ریال تسهیلات با سود کم بین سه تا پنج درصد و بازپرداخت 5 ساله به اصناف تولیدی استان بوشهر برای کمک به تولیدات آنها و در راستای تحقق شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول