اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

4 هزار بازرسی از اصناف درمیان انجام شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 3 هزار و 952 مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شد.

4 هزار بازرسی از اصناف درمیان انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان درمیان اظهار کرد: در نتیجه بازرسی‌های انجام شده، 44 پرونده تخلف به ارزش 290 میلیون و 858 هزار و 317 ریال برای واحدهای متخلف تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 876 واحد صنفی در شهرستان درمیان فعالیت دارند، گفت: در شش ماه نخست سال جاری 69 مورد پروانه کسب برای اصناف شهرستان صادر شده است.

فرماندار درمیان از جذب و توزیع قریب به 95 تن مرغ منجمد، گوشت قرمز و برنج به منظور تنظیم بازار در نیمه نخست امسال در سطح شهرستان خبر داد و افزود: طی این مدت 10 نانوایی متخلف شناسایی شدند و برای آنها پرونده‌هایی به ارزش 20 میلیون و 699 هزار و 500 ریال تشکیل شده است.

براتی با اشاره به کسب رتبه نخست این شهرستان در زمینه تولید گوشت سفید در استان تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری 5 هزار و 400 تن گوشت در شهرستان درمیان تولید شده که 900 تن آن گوشت قرمز است.

وی با اشاره به رهاسازی 28 هزار قطعه ماهی سردآبی و گرم‌آبی در 22 استخر پرورش ماهی شهرستان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری 38 تن گوشت ماهی در شهرستان تولید شود.

این مسئول با بیان اینکه در راستای اجرای مرحله اول طرح شبنم 35 واحد صنفی در شهرستان شناسایی شدند، تصریح کرد: کالاهای ارائه شده توسط این صنوف به بازار شهرستان مشمول این طرح قرار گرفته و باید توسط واحدهای صنفی برای دریافت کد و برچسب شبنم اظهار شوند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول