اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد

اجرای 1398 پروژه عمرانی دولت نهم و دهم در سرپل‌ذهاب

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در دولت نهم و دهم یک‌هزار و 398 پروژه عمرانی با اعتبار 178 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف در شهرستان سرمایه‌گذاری و به اجرا در آمده است.

اجرای 1398 پروژه عمرانی دولت نهم و دهم در سرپل‌ذهاب

میرزامراد پیرو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: خدمات دولت نهم و دهم به عنوان مجری برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه، کارنامه درخشانی در شهرستان سرپل‌ذهاب از خود به جای گذاشته است.

پیرو تصریح کرد: در دولت نهم و دهم یک‌هزار و 398 پروژه عمرانی با اعتبار 178 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف در شهرستان سرپل‌ذهاب سرمایه‌گذاری و به اجرا در آمده است.

وی افزود: در سال 90 به پروژه‌های عمرانی شهرستان، 177 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است‌.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: به 230 پروژه عمرانی این شهرستان 151 میلیارد اعتبار تخصیص داده شده که می‌توان گفت: 85 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بوده است.

پیرو خاطرنشان کرد: در سال 91 نیز 168 پروژه با اعتبار 133 میلیارد ریال به منظور پیشرفت و تسریع در عملیات اجرایی از اهم شاخص‌های توسعه است.

وی با اشاره به اشتغال ایجادی در سال 90 گفت‌: در سال 90‌، دو هزار و 770 نفر اشتغال و در سال 91‌ یک‌هزار و 217 نفر اشتغالزایی در شهرستان صورت گرفته است که می‌توان گفت 51 درصد اشتغال ایجادی در این شهرستان محقق شده است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: جایگاه شهرستان سرپل‌ذهاب در مشاغل ایجادی در استان سوم است.

وی با اشاره به اشتغالزایی 961 نفر مشاغل‌خانگی در سال 91، خاطرنشان کرد: در سال 91 در ایجاد اشتغال این تعداد 39 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

پیرو تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب در ایجاد مشاغل خانگی رتبه 5 استان را دارد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول