اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفا کاشان خبر داد

پیشرفت 30 درصدی پروژه فاضلاب کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از پیشرفت 30 درصدی پروژه بزرگ فاضلاب این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 30 درصدی پروژه فاضلاب کاشان

ابوالفضل صدرائیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کاشان اظهار داشت: برنامه یک‌ساله این پروژه که از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده نشان می‌دهد این پروژه تاکنون پیشرفت خوبی داشته و تنها 20 درصد از برنامه زمان‌بندی شده عقب‌تر است که این نیز قابل قبول است.

وی با بیان اینکه در حال اجرای برنامه جبرانی 20 درصد هستیم عنوان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی چهار ساله با بانک توسعه اسلامی سعی می‌کنیم پروژه را به صورتی ادامه دهیم که اگر پروژه در منطقه‌ای عقب‌تر از برنامه بود در این یک سال جبران شود.

این مسئول تصریح کرد: صورت وضعیت‌های پرداختی برای هر یک از پیمانکاران به طور متوسط ماهیانه یک و نیم میلیارد صورت هزینه می‌شود که به طور مجموع ماهیانه 6 میلیارد تومان هزینه می‌شود.

صدرائیه در ادامه با اشاره به مناطقی که پروژه فاضلاب کاشان در آنها اجرا شده گفت: تاکنون بخشی از زون بلوار مطهری، روبه‌روی فرمانداری واقع در بلوار شهید خادمی، 22 بهمن، منطقه فین بزرگ، خیابان مدرس، بخشی از ناجی‌آباد، قسمتی از میدان پلیس و میدان زیتون که 17 کارگاه در این مناطق فعال هستند تا پایان سال‌جاری به پایان می‌رسد و ظرف سال‌های آینده که خط‌های اتصالی این مناطق برقرار شود به یکباره همه وارد مدار فاضلاب شوند.

وی در پایان با قدردانی از تعامل مردم و مسئولان با شرکت آب و فاضلاب کاشان اذعان داشت: برای اولین بار در شهرستان کاشان و حتی کشور، همکاری بین‌بخشی به معنای واقعی در میان مسئولان شهرستان، مجموعه شهرداری، راهنمایی و رانندگی و به خصوص شهروندان در اجرای این پروژه تجلی یافته و به معنای دیگر یک مدیریت واحد و منسجم شهری در کاشان برای اجرای هر چه بهتر پروژه فاضلاب شهری ایجاد شده است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول