اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

اولویت پروژه‌های عمرانی چرام زیرساخت‌های کشاورزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: اولویت پیگیری، ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی چرام زیرساخت‌های کشاورزی است.

اولویت پروژه‌های عمرانی چرام زیرساخت‌های کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز جلسه کمیته توسعه بخش کشاورزی شهرستان چرام با حضور فرماندار و سایر مسئولان برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در حاشیه این نشست ضمن تسلیت درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله حاج سید کرامت‌الله ملک‌حسینی، نماینده ولی‌فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: همواره مجاهدت در راه حق و اهتمام بر خدمت به مردم و تلاش برای تعلیم و تربیت متعلمان و جویندگان علم همراه با صدق و صفای کم‌نظیر از خصوصیات بارز این روحانی بزرگوار بود.

فرماندار چرام، آیت‌الله ملک‌حسینی را از مفاخر عالم تشیع و مردم مسلمان ایران اسلامی دانست و رحلت ایشان را ثلمه بزرگی برای ایران اسلامی و مردم شریف استان دانست.

وی در ادامه با اشاره به موضوع جلسه خواستار تلاش جدی ادارات در راستای اشتغال‌زایی، جذب سرمایه‌گذاری و تشویق مردم به سرمایه‌گذاری به ویژه در روستاهای مستعد شد.

این مسئول اولویت اساسی شهرستان را بررسی و رسیدگی به مشکلات بخش کشاورزی و به ویژه برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های زیربنایی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد.

نیکروز ضمن تأکید بر جذب سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی به منظور توسعه طرح‌های اشتغال‌زا بیان داشت: نظارت بر طرح‌های توسعه بخش کشاورزی و سرعت در پرداخت تسهیلات باعث افزایش تولیدات بخش کشاورزی و رضایتمندی و افزایش امیدبخشی به نظام است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به اینکه موقعیت و جایگاه شهرستان چرام در کشاورزی استان مطلوب است، گفت: باید برای خدمتگزاری بیشتر به کشاورزان و شهروندان از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببریم و از هر راه میانبری که مردم زودتر به تسهیلات برسند استفاده کنیم.

وی بهترین خدمت به کشاورز را این دانست که با نگاهی مثبت و با نشاط پاسخگوی آن‌ها باشیم.

فرماندار چرام اعلام تأیید صلاحیت کارگزار بیمه خارج شهرستان را جهت بیمه کردن کندوهای زنبور عسل و صدور بیمه‌نامه پس از استعلام بانک کشاورزی این شهرستان مصوب کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول