اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفای چرام:

تسریع در روند پروژه اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب چرام ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس آبفای چرام با بیان اینکه شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب چرام تاکنون 5.2 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: تسریع در روند پروژه عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب این شهرستان ضروری است.

تسریع در روند پروژه اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب چرام ضروری است

جواد قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام، با بیان اینکه شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر چرام تاکنون 5.2 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال 87 شروع شد و افق طرح برای سال 1415 بوده که جمعیت شهر در پایان دوره طرح 27 هزار و 200 نفر می‌باشد.

رئیس آبفای چرام اجرای خط انتقال به طول دو کیلومتر و پیش تصفیه‌خانه با سیستم لجن فعال در دو مدل را با کل ظرفیت دبی 5 هزار و 200 متر مکعب در شبانه‌روز پیش‌بینی کرد.

وی افزود: زمین تصفیه‌خانه فاضلاب در حد فاصل 5.2 کیلومتری شهر چرام واقع شده در صورتی که مساحت مورد نیاز این تصفیه‌خانه 5.6 هکتار است.

این مسئول تصریح کرد: اجرای خط انتقال فاضلاب در سایز لوله 500 میلی‌متر به متراژ یک هزار و 430 متر و همچنین اجرای شبکه‌های اصلی و فرعی با اقطار 200، 250، 315 و 400 میلی‌متر به طول 10 کیلومتر از نوع پلی‌اتیلن لوله‌گذاری در مناطق مختلف شهر چرام انجام گرفته است.

قوامی گفت: برای اجرای انشعابات در سطح شهر چرام تاکنون به تعداد 790 فقره به طول 6 هزار و 300 متر لوله 125 میلی‌متری به مرحله اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: توسط این شرکت بر اساس مجوز صادره از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور واگذاری مدل اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهر چرام با ظرفیت 3 هزار متر مکعب در شبانه‌روز به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران واجد شرایط در دست اقدام دارد که امیدواریم با این سرعت عمل کاری در اجرای این پروژه‌ها بتوانیم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه بزرگ باشیم.

قوامی با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این طرح 3 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: همچنین مساعدت و تلاش و همت مسئولان استانی و شهرستانی یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت کاری می‌باشد که بتوانیم پروژه‌های این شرکت را به نحو شایسته‌ای به مرحله تکمیل برسانیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول