اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون

13 پروژه در شهر بهار اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: شهردار بهار گفت: تاکنون 13 پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان در شهر بهار اجرایی شده است.

13 پروژه در شهر بهار اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر شیری پیش از ظهر امروز در جمع کارشناسان شهرداری بهار اظهار داشت: سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور در مصلای تهران از 20/8/91 آغاز و تا 23/8/91 ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه از استان همدان برای نخستین بار از سوی شهرداری بهار، غرفه‌ای در سالن شماره 3 دایر خواهد شد.

شهردار بهار افزود: شهرداری بهار با هدف شناساندن شهر بهار و معرفی استعدادهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و ارائه عملکرد و بیان چهره به چهره توسط کارشناسان در راستای توسعه شهر و ارائه دستاوردهای شهرداری و شورای اسلامی شهر در قالب فعالیت‌های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و حمل و نقل عمومی و برنامه‌ریزی لازم برای جذب سرمایه‌گذار در سطح شهر در این نمایشگاه حضور خواهد یافت و تدابیر لازم برای حضور مردم بهار در نمایشگاه اندیشیده شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: مجتمع تجاری رفاهی در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و مجتمع خوابگاهی و آموزشی در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در نظر گرفته شده که با جذب سرمایه‌گذار عملیات اجرایی آن تا پایان سال آغاز خواهد شد.

شیری تصریح کرد: اعتبار امسال شهرداری بهار 3.5 میلیون تومان است که برای 20 پروژه در نظر گرفته شده و تاکنون 13 پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به عملیات آسفالت‌ریزی به مقدار 12 هزار تن، اجرای 7.5 کیلومتر جدول‌گذاری در سطح شهر، مرمت و بازسازی آب‌روهای سطح شهر، نصب آلاچیق در نقاط گوناگون شهر و اتمام عملیات سالن شهربازی در مساحت یک هزار و 200 متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال اشاره کرد.

شهردار بهار افزود: این شهربازی دارای گواهینامه استاندارد است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان ماه جاری افتتاح می‌شود.

وی از آمادگی شهرداری بهار در فصل زمستان خبر داد و گفت: 12 دستگاه انواع ماشین‌آلات با وسایل و امکانات مورد نیاز و 25 نفر نیروی آموزش دیده برای فصل زمستان در شهر بهار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول