اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

تملک‌های باقیمانده برای احداث پل سیدالشهدای زنجان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان گفت: 4 هزار مترمربع عرصه در محل احداث پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا است، تا پایان سال جاری تملک می‌شود تا در آغاز فصل جدید کاری، پروژه با مشکل مواجه نشود.

تملک‌های باقیمانده برای احداث پل سیدالشهدای زنجان انجام می‌شود

حبیب ملایی‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تخصیص منابع مالی به پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدای زنجان اظهار داشت: با تخصیص این منابع کار از چند جبهه در حال انجام است.

وی درصد پیشرفت پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا را 36 درصد اعلام کرد و افزود: این پروژه تا زمانی که وضعیت جوی اجازه دهد، فعال خواهد بود.

سرپرست شهرداری زنجان از انجام برخی کارهای مربوط به پروژه پل سیدالشهدای زنجان در کارگاه اصفهان خبر داد و تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند که این پروژه تا حد ممکن تعطیل نخواهد شد.

وی با اشاره به تملکات انجام شده در محل احداث پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا اضافه کرد: تملک دکه‌های موجود در جبهه جنوب غربی پروژه انجام شده است.

ملایی‌یگانه از اولویت شهرداری برای انجام تملک‌های لازم در محل خبر داد و گفت: 4 هزار متر مربع عرصه در محل وجود دارد که باید تملک شود.

وی تصریح کرد: شهرداری در نظر دارد که تملکات مورد نظر در محل احداث پل سیدالشهدا را انجام دهد تا در آغاز فصل کاری جدید بعد از زمستان، ادامه کار پروژه مشکلی نداشته باشد.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به سفر چند وقت پیش وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان اضافه کرد: در این سفر قول تزریق بودجه 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی به پروژه پل سیدالشهدای زنجان داده شد.

وی از پیگیری مسئولان استانی برای به سرانجام رساندن پروژه پل سیدالشهدا خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه از دغدغه‌های مسئولان ارشد استان و نمایندگان مجلس است.

ملایی‌یگانه تاکید کرد: شهرداری تلاش خواهد کرد مصوبات سفر وزیر در مورد مشارکت در پروژه پل سیدالشهدای زنجان عملیاتی شود.

شایان ذکر است، این پروژه در یکی از ورودی‌های مهم شهر زنجان در حال احداث است که اجرای آن مشکلاتی را برای مردم به ویژه کسبه محل به وجود آورده است به طوریکه مراجعاتی را به مسئولان شهر زنجان به ویژه مواقعی که کار با کندی پیش می‌رود داشته‌اند و این مشکلات در سفر وزیر راه و شهرسازی هم به وی منعکس شد.

بر اساس گفته مسئولان این پروژه در شش ماه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول