اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر هندیجان خبر داد

پیشرفت 70 درصدی پروژه دیوار ساحلی هندیجان / افتتاح 2 ماه دیگر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر هندیجان گفت: پروژه دیوار ساحلی با پیشرفت 70 درصدی تا دو ماه دیگر افتتاح می‌شود.

پیشرفت 70 درصدی پروژه دیوار ساحلی هندیجان / افتتاح 2 ماه دیگر

سیف‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شورای اسلامی شهر هندیجان با حمایت شهرداری تاکنون اقدامات و پروژه‌های مختلفی را در شهرستان به اجرا درآورده است.

وی افزود: پروژه دیوار ساحلی این شهرستان نیز از دیگر اقدامات شورای اسلامی شهر با تعامل مضاعف شهرداری و اداره گمرک بوده که بخش اعظم آن اجرایی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان با اشاره به پبشرفت عمرانی این پروژه خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه دیوار ساحلی هندیجان شمالی تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت داشته و تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه اضافه کرد: طول دیوار ساحلی 200 متر و اعتبار آن افزون بر 200 میلیون تومان است که تاکنون به‌خوبی محقق شده است.

قنواتی همچنین عنوان کرد: این پروژه از اقدامات عمرانی صورت گرفته در شهرستان است که در اولویت‌ امور اجرایی قرار گرفته و بسیار در خور شأن شهرستان است.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی مردم است که با حمایت مسئولان استانی مطمئناً بیش از پیش تقویت می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان در پایان اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان امر بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای بخش‌های مختلف اقتصادی، تجاری، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول