اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور روسای دانشگاه‌های خوزستان

کلنگ یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اهواز به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی ساخت بارگاه شهدای گمنام دانشگاه آزاد اهواز با حضور روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان با کلنگ زنی این پروژه آغاز شد.

کلنگ یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اهواز به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین کلنگ‌زنی ساخت بارگاه شهدای گمنام دانشگاه آزاد اهواز همزمان با سومین سالگرد تشییع و تدفین این شهدای والامقام امشب در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

در این آیین که عارف هاشمی رئیس دانشگاه صنعت و معدن اهواز و برادر سردار شهید علی هاشمی و علیرضا علیزاده حداد مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان حضور داشتند کلنگ احداث بارگاه دو شهید بی‌نشان دفاع مقدس توسط مسعود صدری نسب رئیس منطقه 6 دانشگاه آزاد و حجت الاسلام و المسلمین عبدالباری جوانمرد‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 6 به زمین زده شد.

با وجود گرمای هوا و تاخیر در برگزاری مراسم به دلیل حضور دیرهنگام برخی مسئولان، دانشجویان زیادی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برای ادای احترام به مقام شامخ دو لاله زهرایی آرمیده در دانشگاه خود در آیین کلنگ زنی ساخت بارگاه شهدای گمنام حضور یافتند.

علی مالکی مجد یکی از دانشجویان حاضر در این آیین که در ترم سوم مهندسی متالوژی صنعتی در حال تحصیل است به خبرنگار فارس گفت: افتخار می‌کنیم که شهدا مه‌مان ما هستند.

وی افزود: شهدا بر گردن همه دانشجویان حق بزرگی دارند زیرا به خاطر ما جان خود را نثار کردند؛ ما باید حرمتشان را نگهداریم و راه‌شان را ادامه دهیم.

این بارگاه در زمینی به مساحت 2 هزار و 100 متر مساحت احداث می‌شود که 100 متر آن مقبره و مابقی برای ساخت محوطه به کار گرفته می‌شود.

بر اساس نقشه یادمان شهدای گمنام که توسط حوزه معاونت عمرانی دانشگاه ازاد اهواز تهیه شده قرار است بارگاه شهدای گمنام بر اساس یک معماری اسلامی ایرانی احداث شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول