اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

4 پروژه عمرانی در اردکان کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: چهار پروژه عمران شهری با حضور مسئولان در اردکان کلنگ‌زنی شد.

4 پروژه عمرانی در اردکان کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، صبح امروز آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه عمرانی شهرداری اردکان با اعتبار 25 میلیارد ریال برگزار شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس در مراسم بهره‌بردای از این پروژه‌ها ضمن تقدیر از فعالیت‌های شورای شهر و شهرداری اردکان اظهار داشت: امیدوارم با بررسی دقیق مشکلات، پروژه‌های عمرانی با اولویت‌بندی مشخص، پیگیری شود تا اسباب آسایش مردم به نحو مطلوب فراهم شود.

محمدرضا تابش همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست تا با توجه به نقش خطیر شهرداری در حوزه مدیریت شهری، همکاری لازم را با این نهاد داشته باشند.

شهردار اردکان نیز با بیان اینکه اجرای طرح‌های شهرداری با حمایت مسئولان و برنامه ریزی و پشتکار میسر می‌شود، اظهار داشت: در راستای ارتقا وضعیت ترافیکی و ساماندهی معابر شهرستان، سه پروژه خیابان شهید احمدی روشن به طول 350 متر در مدت زمان دو ماه، خیابان منجم اردکانی به طول 500 متر و به مدت چهار ماه و اجرای پیاده روسازی بلوار آیت‌الله خاتمی و خیابان دانشگاه به مساحت 7 هزار مترمربع ظرف مدت یک و نیم ماه و مجموع اعتبار 15 میلیارد ریال اجرا و بهره‌برداری شده است.

محمدعلی مروتی عنوان کرد: خیابان شهید احمدی روشن که موازی با خیابان شهید رجایی قرار دارد، نقش به سزایی در کاهش بار ترافیکی این خیابان خواهد داشت.

وی همچنین در مورد کلنگ‌زنی بلوار غدیر نیز گفت: این بلوار که میدان بزرگ چادرملو را به بلوار آیت‌الله خاتمی متصل می‌کند، به طول دو کیلومتر و در دو فاز با اعتبار 10 میلیارد ریال احداث خواهد شد که امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول