اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه تهران:

تمسک به غدیر اسلام را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه تهران گفت: تمسک به غدیر باعث بیمه شدن اسلام از گمراهی‌های موجود می‌شود و در این باره همه باید تلاش زیادی را در دستور کار قرار دهند.

تمسک به غدیر اسلام را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدعلی توانی در جمع مردم اهواز اظهار داشت: تمسک به غدیر باعث می‌شود تا اسلام از گمراهی‌ها مصون بماند و به این دلیل باید در این باره تلاش مضاعفی در دستور کار نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

وی افزود: اسلام طبق آیات قرآن با حادثه غدیر خم کامل شده است و به این دلیل باید توجه داشت که تمسک به این واقعه تاریخی و بزرگ می‌تواند اسلام را از گمراهی‌ها باز بدارد و در این باره باید توجه ویژه‌ای به معارف غنی موجود در این واقعه بزرگ داشت و پژوهش کرد.

وی با تاکید بر اینکه پژوهش در واقعه غدیر باعث بالندگی اسلام می‌شود، تاکید کرد: باید تلاش کرد تا در عرصه غدیر پژوهش شود و در این باره باید از مبانی عقلی و آیات قرآن استفاده کرد تا دلایل ارائه شده همگی بدون هیچ‌گونه جایگاه برای تشکیک باشد.

توانی افزود: حادثه غدیر باعث شد تا اسلام کامل شود و نعمت بر مردم کامل شود و این حادثه بزرگ نمی‌تواند تنها به معرفی دوستی پیامبر و امام علی(ع) ختم شده باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: غدیر پژوهی در سال‌های گذشته رونق بسیار زیادی گرفته و بیشتر به مبانی علمی و عقلی این حادثه توجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی در جامعه باید درباره غدیر مورد توجه جدی قرار گیرد و به این دلیل باید نهادهای فرهنگی در این باره به اقدامات زیربنایی دست بزنند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول