اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر:

هیچ دلیلی برای مراجعه به غیر حضرت علی(ع) پس از حادثه غدیر وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر گفت: هیچ دلیلی برای مراجعه به غیر حضرت امیرالمومنین(ع) پس از حادثه غدیر خم وجود ندارد و باید در این باره تحقیق بیشتری شود.

هیچ دلیلی برای مراجعه به غیر حضرت علی(ع) پس از حادثه غدیر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام حیدر شهریاری در جمع مردم شهرستان شوشتر اظهار داشت: با حادثه غدیر حجت بر همه تمام شد و دیگر هیچ دلیل برای مراجعه به دیگر افراد برای اطاعت در امور دین وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی خود را در حادثه غدیر خم به خواب زده‌اند، افزود: به خواب رفته را می‌توان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده است بیدار نمی‌شود و دلیل عقلی و نقلی در وی هیچ اثری نخواهد داشت ولی باید این افراد بدانند که در گمراهی تمام هستند.

وی با تاکید بر اینکه دلایل عقلی زیادی در این باره وجود دارد، خاطر نشان کرد: دلایل عقلی زیادی برای این مهم وجود دارد که علی(ع) وصی پیامبر اسلام است ولی کسی که دلایل عقلی را زیرسئوال می‌برد و به آنها تشکیک می‌کند به نوعی خود از عقل بی‌بهره است.

شهریاری با تاکید بر اینکه فضائل زیادی برای امام علی(ع) وجود دارد، تاکید کرد: فضائل زیادی برای امام علی(ع) وجود دارد و به این دلیل باید بر اساس فضائل موجود به تبلیغ پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: در آیات مباهله حضرت علی(ع) به عنوان جان پیامبر معرفی شده است و از این نوع آیات در قرآن کم نیست و باید در راستای اثبات غدیر از آیینه قرآن تلاش کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر تأکید کرد: در شرایط کنونی تنها باید در راستای تبلیغ و بیان فضائل علوی در جامعه بر اساس استدلال‌های علمی و منطقی کار کنیم و در این راه تلاش مضاعفی نیاز است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول