اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

غدیر ابدی‎سازی مسئله بعثت است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: غدیر ابدی‎سازی و دائمی کردن مسئله بعثت از جانب خداوند بود.

غدیر ابدی‎سازی مسئله بعثت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی در مراسم جشن عید غدیر خم در مسجد بنی‎هاشم شهرستان کردکوی اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) در مسئله غدیر از جانب خداوند مامور بوده است تا رسالت خود را کامل کند.

وی با بیان اینکه غدیر قانون ایده‎ال برای هدایت و سعادت جامعه است تصریح کرد: حضرت محمد(ص) با معرفی حضرت علی(ع) به عنوان جانشین خود مانع بی‌سرپرست شدن جهان اسلام شد.

رهبری جامع الشرایط ضامن اجرای شریعت اسلام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه برای اجرای احکام اسلامی رهبر مطلوب نیاز است گفت: رهبری جامع‎الشرایط ضامن اجرای شریعت اسلام در جامعه است.

غلامی به بیان جایگاه ولی فقیه پرداخت و خاطر نشان کرد: ولی فقیه نایب حضرت ولی عصر(عج) برای اجرای نسخه هدایت از جانب خداوند برای سعادت جامعه است.

خیلی‎ها در دوران امام (ره) نتوانستند با انقلاب همراهی کنند

وی با بیان اینکه در طی انقلاب اسلامی خیلی‎ها آمدند ولی نتوانستند با رهبری همراهی کنند اذعان داشت: در دوران رهبری حضرت امام(ره) نیز خیلی از جمله دولت بازرگان، منتظری و برخی خواص نتوانستند با انقلاب و رهبری همراهی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به ضرورت حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و امام راحل (ره) تاکید کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تا زنده هستم نمی‎گذارم افرادی انقلاب را منحرف کنند ما نیز به تأسی از فرمایش رهبری باید بصیرت خود را برای حراست از انقلاب افزایش دهیم.

غلامی امام و رهبری را حافظ شریعت دانست و افزود: نقش رهبری و ولی فقیه نگهبانی از دین اسلام است تا عده‎ای در تحقق آن انحراف ایجاد نکنند.

غدیر نگذاشت انقلاب پیامبر(ص) به بیراهه برود

وی با بیان اینکه غدیر ابدیت بخشیدن به رسالت پیامبر(ص) و نگهبانی از شریعت اسلام است بیان داشت: غدیر نگذاشت انقلاب پیامبر(ص) به بیراهه برود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان خاطر نشان کرد: خداوند تعابیر مهمی مانند روز بزرگ، روز یأس دشمنان و رقم خوردن تاریخ بشریت را برای غدیر آورده است در حالی که این تعابیر برای وقایع بزرگ دیگر دوران اسلام از جمله روز فتح مکه، روز هجرت پیامبر(ص)، حجة‎الوداع و حوداث بزرگ دیگر دوران پیامبر(ص) به کار برده نشده است.

غلامی با بیان اینکه خشنودی خداوند از اتمام و کامل شدن رسالت دین اسلام در مسئله غدیر کاملا نمایان است افزود: اینکه مسئله غدیر به عنوان روز یأس دشمنان از دین اسلام یاد شده به معنایی مهم بودن این واقع است.

رحلت پیامبر(ص) روزنه امید برای کفار

وی ادامه داد: دشمنان اسلام در طی 23 سال از رسالت پیامبر انواع ترفندها را به کار گرفتند و امیدوار بودند بعد از خلأ پیامبر(ص) روزنه امیدی برای ضربه زدن به اسلام به وجود آید ولی واقعه غدیر دشمنان اسلام را به کل مأیوس کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان اضافه کرد: قانون مترقی قرآن و خداوند نمی‎خواست مسئله رهبری بعد از رحلت پیامبر(ص) مسکوت بماند.

غلامی افزود: خداوند به بشریت منت گذاشت تا جامعه از نعمت هدایت برای همیشه برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه اتمام نعمت فقط برای روز غدیر به کار رفته است گفت: خداوند برای روز هجرت پیامبر(ص) و فتح مکه نگفت که کفار مأیوس شدند ولی فقط برای غدیر عنوان کرد دشمنان مایوس شدند چون مسئله غدیر ضمانت اجرای شریعت اسلام و ادامه‎دهنده راه اسلام است.

مصیبت‎های دوران پیامبر(ص) با مسئله غدیر برطرف شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: مصیبت‎های دوران رسالت پیامبر(ص) برای ابلاغ دینش و هدایت بشری با مسئله غدیر برطرف شد.

غلامی اذعان داشت: آغاز مصیبت بعد از رحلت پیامبر(ص) با یک جابجایی ایجاد شد که آغاز خلافت یک مسئله انحرافی بود که بعد از پیامبر(ص) اتفاق افتاد.

عده‎ای در داخل به دنبال ولایت بدون مطلقه بودند

وی همچنین با اشاره به هجمه‎های دشمنان و عوامل جیره‎خوارش بر علیه ولایت فقیه یادآور شد: در آغاز انقلاب اسلامی نیز روزنامه‎های زنجیره‎ای هزاران مطلب بر علیه رهبری می‎نوشتند و فشارشان این بود که ما ولایت فقیه را قبول داریم ولی مطلقه را قبول نداریم این انحراف اگر جواب می‎داد در سال‎های بعد خصوصا در دوران اصلاحات در فتنه کوی دانشگاه جواب می‎داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت:‌ بعد از 1400 سال از رحلت پیامبر با مجاهدت امام خمینی(ره) و حضور مردم، نظامی بر پایه غدیر در ام‌القرای اسلام و ایران شکل گرفت.

شکل‎گیری نظام ایران بر پایه غدیر موجب عصبانیت آمریکا شد

غلامی اظهار داشت: شکل‎گیری این نظام بر پایه غدیر موجب عصبانیت آمریکا و غرب شد و فشارهای استکبار بر علیه این نظام روزبه‌روز بیشتر شد.

وی ادامه داد: باید هوشیار باشیم از این میراث گرانبها با جان و دل دفاع کنیم چرا که اقتدار این نظام از برکات غدیر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان اظهار امیدواری کرد اقتدار و پیشرفت‎های روز‌افزون این نظام با هوشیاری و بصیرت این مردم بیش از پیش محقق شود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول