اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

سند تحول بنیادین از دستاوردهای آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: سند تحول بنیادین از دستاوردهای آموزش و پرورش است.

سند تحول بنیادین از دستاوردهای آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبستان شاهد لاله اظهار کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش اقدامات بسیاری در ارائه خدمات به دانش‌آموز و تربیت آنها انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان امانت‌های یک نسل هستند به همین علت خدمت به دانش‌آموزان خدمت به یک نسل و جامعه محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش در زمینه تربیت دانش‌آموزان و همچنین آموزش علوم مختلف اضافه کرد: اگر بخواهیم تربیتی ایده‌آل برای یک دانش‌آموز داشته باشیم، باید به مثلث تربیتی توجه ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مثلث تربیت دانش‌آموز شامل معلم، خود دانش‌آموز و مدارس می‌شود که این سه ضلع از ارکان اصلی تربیت دانش‌آموز هستند.

خاتمی با تاکید بر اینکه تربیت دانش‌آموز فقط به عهده مدرسه نیست، اضافه کرد: خانواده‌ها نیز باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

وی با بیان اینکه پدر و مادر واقف‌ترین اشخاص به ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی کودک هستند، ادامه داد: همین امر موجب بهتر تربیت‌شدن فرزند و کمک به مدرسه در این زمینه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین با تاکید بر همراهی اولیای مدرسه توسط والدین اضافه کرد: همکاری دو نهاد مدرسه و خانواده موجب تربیت بهتر کودک و در نتیجه تحویل‌دادن یک شخص مفید برای جامعه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امسال سال تحصیلی جدید با ویژگی به خصوص آغاز می‌شود، اضافه کرد: تدوین سند تحول بنیادین و پیاده کردن آن در نظام آموزشی کشور از دستاوردهایی است که در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش به دست آمده است.

خاتمی همچنین با تبریک دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اضافه کرد: همه مردم کشور وظیفه دارند به مسئولیت خود در قبال فداکاری شهدا عمل کنند.

وی با اشاره به 3 هزار شهید گلگون کفن استان زنجان افزود: فداکاری و ایثار شهدا موجب استقلال و سربلندی کشور شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول