اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس مطرح کرد

ضرورت اجرای دقیق طرح تحول بنیادین در مدارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق طرح تحول بنیادین در مدارس گفت: باید حرکتی مناسب در زمینه تحقیق و پژوهش در مدارس ایجاد شود.

ضرورت اجرای دقیق طرح تحول بنیادین در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین روزی‌طلب بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس در فارس اظهار داشت: دشمنی‌های جاهلانه با اسلام باعث رشد و ترویج بیشتر این دین در سطح جهان می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد و ابراز داشت: این گونه اقدامات علاوه بر خوارشدن دشمنان، باعث رشد بیشتر اسلام در سطح جهان می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت اجرای دقیق طرح تحول بنیادین در مدارس تصریح کرد: در سال جاری همزمان با آغاز سال تحصیلی باید تحول بنیادین در آموزش و پرورش حرکتی مناسب در زمینه تحقیق و پژوهش در مدارس ایجاد کند.

روزی‌طلب بیان کرد: با اجرای صحیح شیوه‌های آموزشی و همچنین تربیت مناسب فرزندانمان روندی ایجاد می‌شود تا در آینده شاهد شکل‌گیری نسلی موفق در عرصه علمی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: افرادی که در سخت‌ترین شرایط برای دفاع از ایران اسلامی دلاورانه جنگیدند افتخارآفرینانی هستند که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شوند.

به گزارش فارس، زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور مسئولان استانی در مدرسه راهنمایی شاهد 16 که از جمله مدارس هوشمندسازی شده این استان است، نواخته شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول