اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان:

صادرکنندگان ایرانی در نبرد اقتصادی جهانی پیروز می‏شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بدون شک این بار نیز صادرکنندگان ایرانی در نبرد اقتصادی جهانی علیه کشورمان پیروز می‏شوند.

صادرکنندگان ایرانی در نبرد اقتصادی جهانی پیروز می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی پورنبوی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان سمنان که با حضور استاندار سمنان و نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‏های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد تهاجم اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی علیه کشورمان هستیم و باید دانست که در هر مرحله‏ای از نظام اسلامی که تبلور حمایت مردمی وجود داشته و از اقدامات دولت و نظام به خوبی پشتیبانی شده است، به پیروزی رسیده‏ایم.

وی تصریح کرد: با وجود همه این توطئه‏ها و دشمنی‏ها، تولیدکنندگان کشورمان سرافرازانه در بازارهای هدف جهانی حضور پیدا کرده‏اند و بارها شاهد بوده‏ایم که مسئولان مملکتی هم به این عزم والا و کار شبانه‏روزی تولیدکنندگان ایرانی افتخار کرده‏اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به تقدیر از برترین‏های صادراتی استان سمنان افزود: برگزاری چنین همایشی به منظور تجلیل از صادرکنندگانی است که با مجاهدت‏های خود توانسته‏اند کالاهایشان را به سایر کشورها برسانند و کمک اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان در برپایی این مراسم قابل ستایش است.

پورنبوی اضافه کرد: همواره افرادی وجود دارند که در عرصه اقتصادی تلاش وافری از خود نشان می‏دهند و از این رو، موجبات سربلندی کشور را فراهم آورده‏اند و در این قبیل همایش‏ها باید از این قشر سپاس‏گزاری شود.

وی افزود: امروز صادرکنندگان ایرانی با همت والای کارگران داخلی و تدبیر مدیران واحدهای تولیدی در بازارهای جهانی ورود و حضور پیدا کرده‏اند و این مایه مباهات است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تقویت صادرات غیرنفتی در نهایت موجبات استحکام نظام اسلامی را فراهم می‏آورد، بیان کرد: پرداختن به صادرات کالاهای غیرنفتی به تقویت اقتصاد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منتهی می‏شود.

پورنبوی گفت: امروز در عرصه‏ای قرار گرفته‏ایم که دسیسه‏های مختلفی علیه ایران اسلامی روا داشته می‏شود و این حیله‏ها اعم از نظامی، غیرنظامی، اطلاعاتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به کشورمان ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به نبرد اقتصادی که در برهه کنونی به واسطه توطئه‏های دشمنان به راه افتاده است، اظهار داشت: صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان سمنان در چنین شرایطی وارد میدان شده‏اند و همچون بسیجیان و رزمندگان سال‏های دفاع مقدس برای سربلند نگه داشتن کشورشان در حال مجاهدت هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: امروز فعالان اقتصادی ایرانی با همان اخلاص و تلاش سال‏های دفاع مقدس کار می‏کنند و نسبت به کسب بازارهای هدف در سایر کشورها و همچنین معرفی محصولات و توانمندی‏های ایرانی اقدام کرده‏اند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول