اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اداری خوسف

نخستین معاون فرمانداری شهرستان خوسف معرفی شد

خبرگزاری فارس: در سومین جلسه شورای داری شهرستان خوسف سید محمدعلی صباغی به عنوان نخستین معاون فرمانداری این شهرستان معرفی و منصوب شد.

نخستین معاون فرمانداری شهرستان خوسف معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری شهرستان خوسف ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت اظهار کرد: ملتی که ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را پیشه کار خود دارند باید در عمل نیز رهرو و پیرو ولایت باشند و سعادت در گرو تبعیت و فرمانبری از ولایت است.

وی با بیان اینکه شهرستان خوسف دارای مردمانی مومن و ولایت‌مدار است، تصریح کرد: تمامی مسئولان در راستای خدمت‌رسانی به مردم باید تلاش کنند.

فرماندار خوسف ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی به مردم باید هماهنگی و همکاری بیشتری با فرماندار داشته باشند و برای توسعه این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

فرجامی‌فرد با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما افزود: تمامی ادارات باید در بحث مدیریت بحران فعال بوده و در حالت آمادگی به سر برند.

* ورود و خروج مدیران شهرستان خوسف با هماهنگی فرماندار انجام شود

وی، فلسفه شورای اداری را هماهنگی سیاست‌های اجرای دولت دانست و اظهار کرد: تمامی جلساتی که با ریاست فرماندار برگزار می‌شود باید مدیر اداره شخصا حضور داشته یا نمانیده تام‌الاختیار معرفی کند.

فرماندار خوسف با بیان اینکه تمامی ورود و خروج مدیران شهرستان باید با هماهنگی فرماندار انجام شود، یادآور شد: فلسفه تمامی مدیران خدمت به مردم است و مسئولان به واسطه مردم دارای پست و مقام شدند و خدمت بی‌منت و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کارهای مدیران قرار گیرد.

فرجامی‌فرد اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به لحاظ اعتبار و بودجه در وضعیت پایینی قرار دارند از این رو باید مدیران مدیریت مصرف و هزینه داشته باشند.

وی بر تهیه و استفاده از تولیدات داخلی و بومی شهرستان تاکید کرد و گفت: مسئولان باید تمامی ملزومات اداری و مورد نیاز ادارات را از تولیدات شهرستان تهیه کرده و با اولویت تولیدات شهرستانی، استانی و کشوری عمل کنند.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه تمامی کمیسیون‌های زیر مجموعه شورای برنامه‌ریزی در شهرستان تشکیل شود، تصریح کرد: هر اداره به طور معمولی دبیر یک کمیسیون و کارگروه است و باید این کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها به موقع و صورت جلسه‌های آنها در اسرع وقت به فرمانداری ارسال شود.

* مدیران باید ماهانه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را به فرمانداری گزارش دهند

فرجامی‌فرد با بیان اینکه تمامی ادارات باید در این شهرستان به منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر مستقر شوند، یادآور شد: مسئولان باید برای جذب اعتبارات و امکانات بیشتر باید با مدیران کل چانه‌زنی داشته و تلاش کنند.

وی از تشکیل کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان طی هفته آینده خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ماهانه گزارش عملکرد پیشرفت فیزیکی و اعتباری پروژه‌ها را برای فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار خوسف اظهار کرد: از این پس در هر یک جلسات شورای اداری دو مدیر شهرستان باید گزارش عملکرد و ماموریت‌های اداری خود را آماده و ارائه کند.

درادامه سید محمدعلی صباغی به عنوان نخستین معاون فرمانداری شهرستان خوسف معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول