اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:

شهدا الگوی نمونه برای دانش‌آموزان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: شهدا الگوی نمونه و بسیار خوبی برای دانش آموزان هستند.

شهدا الگوی نمونه برای دانش‌آموزان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی پیش از ظهر امروز در دیدار استاندار زنجان با دانش‌آموزان نخبه بسیجی اظهار کرد: اقداماتی که شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس انجام داده‌اند، ‌الگوی نمونه‌ای برای همه افراد به ویژه دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه شهدا در هشت سال دفاع مقدس در موقعیت‌های مختلف درس‌های بزرگی به همگان دادند، اضافه کرد: موقعیت شناسی شهیدان از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرارگرفته و الگوی افراد در زندگی قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با معرفی چند شهید نوجوان به عنوان افرادی که می‌توانند الگویی برای دانش‌آموزان باشند، افزود: همواره مشاهده شده که در طول جنگ حتی فداکاری و ایثار شهدا نیز با موقعیت‌شناسی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدام شهید فهمیده در راستای دفاع از میهن و کشور اضافه کرد: این شهید با اینکه سن کمی داشت، ولی با رشادت و فداکاری اقدامی ماندگار در تاریخ جنگ و انقلاب به عرصه نمایش گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه فداکاری شهید حسین فهمیده درس بزرگی برای همگان است، اضافه کرد: انجام به موقع عمل و همچنین منطقی انجام‌دادن یک اقدام نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر الگو برداری از شهیدان در زمینه خداشناسی افزود: شهدا هیچگاه از خطوط قرمز تعیین شده در زمینه دین‌داری و خداشناسی عبور نکردند و همواره در این زمینه مطیع اوامر الهی بودند.

حجت‌الاسلام معبودی در پایان با اشاره به نقش دانش‌آموزان در سازندگی و آبادی کشور افزود: شهدا الگوی نمونه برای دانش‌آموزان هستند و آنها می‌توانند با الگو برداری از شهدا آینده درخشان برای خود و کشور را ترسیم کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول