اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه پرند:

جوانان امروز مانند شهید فهمیده شهادت‌‌طلب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر پرند گفت: جوانان امروز و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز مانند شهید فهمیده برای حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی حتی شهادت‌ کوتاهی نخواهند کرد.

جوانان امروز مانند شهید فهمیده شهادت‌‌طلب هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی بیش از 3 دهه که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، کشورهای غربی برای اینکه انقلاب ما تبدیل به الگویی برای جهانیان نشود، توطئه‌های بسیاری را در راه پیشرفت ملت ایران انجام می‌دهند.

*رفتار مغرضانه غرب با ملت ایران موضوع تازه‌ای نیست

وی تاکید کرد: البته این توطئه‌ها کار تازه و جدیدی نیست و اگر امروز ما درگیر تحریم‌های غیر‌قانونی هستیم، در گذشته نیز دسیسه‌های بسیاری از سوی غربی‌ها علیه ملت ایران طراحی شده است که با سربلندی آنها را پشت‌سر گذاشتیم.

خطیب جمعه شهر پرند با اشاره به روزهای پرافتخار دفاع مقدس اظهار داشت: در آن دوران استکبار و استعمار جهانی با تحریک صدام، جنگی 8 ساله را علیه ملت ایران به راه انداختند که به فضل الهی این جنگ با رشادت جوانان ولایی و انقلابی نتیجه‌ای برای آنها نداشت.

خدیری افزود: پس از پایان دفاع مقدس دشمنان خارجی توطئه جدیدی را علیه ما تدارک دیدند که اولویت اصلی آن، جدا کردن جوانان از دامان ولایت و منحرف ساختن ذهن آنها بود.

وی تاکید کرد:‌ غربی‌ها به خوبی می‌دانند که پیروزی ایران در دفاع مقدس مرهون روحیه ایثار، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری جوانان کشورمان بود و به همین دلیل به دنبال منحرف ساختن ذهن نسل‌های سوم و چهارم انقلاب هستند.

خدیری در پایان اظهار داشت: اگر در طول جنگ بزرگمردانی چون شهید فهمیده با دست‌های خالی و تنها با اتکا به روحیه ایثار و فداکاری مقابل دشمنان ایستادگی کردند، امروز نیز نسل‌های سوم و چهارم انقلاب همان روحیه را داشته و برای دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و ولایت حاضر به هرگونه فداکاری و حتی شهادت هستند.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول