اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار در امور ایثارگران استان فارس خبر داد

نصب تندیس سرداران شهید در مبادی ورودی شهرها

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار در امور ایثارگران فارس از نصب تندیس سرداران شهید در مبادی ورودی شهرهای این استان خبر داد.

نصب تندیس سرداران شهید در مبادی ورودی شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی عوض‌دخت بعد از ظهر امروز در همایش رابطان ایثارگران استان فارس اظهار داشت: غرب و کشورهای وابسته بعد از شکست طرح حمله به ایران اسلامی از سوی صدام، هم‌اکنون نوک پیکان حمله خود را به سوی ایثارگران نشانه رفته‌اند تا روحیه رفاه‌طلبی را جایگزین شهادت‌طلبی کنند.

عوض‌دخت خاطرنشان کرد: به عنوان متولیان ایثارگران باید به این باور رسید که دفاع مقدس به پایان نرسیده و جنگ تحمیلی به شکل پیچیده، خاموش و نرم در قالب ترفندهای سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و علمی در جامعه اسلامی آغاز شده است.

مشاور استاندار استان فارس در امور ایثارگران تصریح کرد: مهندسی غرب از طریق کانون‌های منحرف و مبتذل در پی بی‌اعتمادی نسل جوان نسبت به اسطوره‌ها و قهرمانان جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به اینکه ترویج و گسترش روحیه شهادت‌طلبی ایثارگران و ولایت‌پذیری مهم‌ترین ابزار در برابر توطئه‌های استکباری است، افزود: نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان باید در دستور کار رابطان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان فارس باشد.

عوض‌دخت بیان داشت: برای تسریع در روند رسیدگی به امور ایثارگران، باید پیگیری مسائل حقوقی، اشتغال، توجه به بازنشستگان ایثارگر و انجام دستورالعمل‌ها و قوانین ایثارگران در اولویت اصلی قرار گیرد.

وی از نصب تندیس سرداران شهید در مبادی ورودی شهرهای این استان خبر داد و گفت: الگوپذیری از فرهنگ ایثار و شهادت باید راهنمای عمل قرار گیرد تا ایثارگری ایثارگران و رزمندگان اسلام در تاریخ انقلاب اسلامی پویا و ماندگار بماند.

مشاور استاندار استان فارس در امور ایثاگران در پایان سخنان خود از رابطان ایثارگران خواست که مشکلات و خواسته‌های جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا را به شکل مکتوب برای ارسال به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمع‌آوری کنند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول