اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت:

آشنایی با شهید فهمیده بصیرت دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش پاکدشت با اشاره به جایگاه والای شهدای دانش‌آموز گفت: دانش‌آموزان ایرانی باید فهمیده و امثال فهمیده را چراغ روشنگری برای حرکت در مسیر پیشرفت قرار دهند.

آشنایی با شهید فهمیده بصیرت دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز محمدرضا جوادی در آئین شکوهمند نکوداشت هفته ولایت و روز دانش‌آموز اظهار داشت: دانش‌آموزان ایرانی باید فهمیده و امثال فهمیده را چراغ روشنگری برای حرکت در مسیر پیشرفت قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن تجلیل از حضور دانش‌آموزان در این آئین باشکوه، اظهار داشت: دانش‌آموزان ایرانی باید با تمسک به امیرالمؤمنین (ع) راه پیشرفت ایران اسلامی را با کسب علم باز کنند و پرچم پرافتخار کشورمان را در عرصه‌های علمی سراسر دنیا به اهتزاز درآورند.

وی با اشاره به یوم‌الله سیزدهم آبان ماه و سالروز شهادت حسین فهمیده و تسخیر لانه جاسوسی تصریح کرد: شهید فهمیده الگوی ایثار و فداکاری برای تمام آزادگان جهان است.

جوادی ادامه داد: دانش‌آموزان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ثابت کردند که ملت ایران همواره هوشیار است و دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های دشمنان قرار دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ابراز داشت: امروز دشمنان در عرصه‌های فرهنگی و جنگ نرم تلاش‌های زیادی می‌کنند تا جوانان را از درس، مدرسه و تحصیل فراری دهند بنابراین جوان‌های ما باید هوشیارتر از همیشه با علم‌آموزی و کسب اندیشه‌های ناب و تولید علم بتوانند در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی بهترین فرصت برای آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان و شهدای دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

جوادی ترویج فرهنگ شهادت و ایثار را وظیفه همه نهادها برشمرد و بیان داشت: آموزش و پرورش از هرگونه همکاری در این راستا دریغ نخواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی فرصت مغتنمی برای گسترش فرهنگ و تفکر ناب بسیجی در مدارس است، عنوان کرد: بسیج به‌عنوان شجره طیبه انقلاب و از مولودهای پرخیر و برکت نظام اسلامی است.

این گزارش حاکی است، آئین شکوهمند نکوداشت عید سعید غدیر با حضور قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، جمعی از مدیران، معلمان و  دانش‌آموزان مدارس راهنمایی و متوسطه دخترانه شهر مامازند، در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول