اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره شهید حسین فهمیده در کرج برگزار شد

خبرگزاری فارس: با هدف بزرگداشت رشادت‌های حسین فهمیده یادواره این شهید در کرج برگزار شد.

یادواره شهید حسین فهمیده در کرج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ظهر امروز در این مراسم که در مدرسه شهید فهمیده کرج برگزار شد، افزود: شهید فهمیده با نثار جان خود الگویی بزرگ برای جوانان و نوجوانان امروز محسوب می‌شود.

علی حجر گشت ادامه داد: امروز دانش‌آموزان و دانشجویان الگوهایی بسیار بزرگ دارند و می‌توانند با الگو گرفتن از آنان درس مقاومت و ایثار را فرا گیرند.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید روحیه شهادت‌طلبی و ایثار را بیش از گذشته در بین نسل امروز ترویج دهیم، افزود: امروز دشمنان از جبهه‌ای دیگر وارد میدان شده‌اند لذا نوجوانان و جوانان ما باید هوشیار باشند و با آگاهی و درایت نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی سازند.

وی ادامه داد: تا زمانی که نوجوانان و جوانان کشور الگوهای به این بزرگی را دارند دشمنان هرگز موفق نخواهند شد تا نقشه‌های خود را عملی سازند.

حجرگشت شهید فهمیده را یکی از هزاران نونهال و دانش‌آموز بسیجی کشور دانست و افزود: این نوجوان 13 ساله با نثار خون خود بر طراوت و سرخی خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان با نقشه‌های از پیش تعیین شده قصد ضربه زدن به کشور و نظام را دارند لذا انتقال آرمان‌های شهیدان به نسل امروز ضرروی محسوب می‌شود.

در این مراسم محمدتقی فهمیده پدر شهیدان محمدحسین و داود فهمیده نیز طی سخنانی اظهار داشت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده است لذا باید با آگاهی دادن به نوجوانان و جوانان امروز علاوه بر بازگو کردن اهداف انقلاب، آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام را به آنان انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: حرکت در مسیر ولایت و تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری مهم‌ترین وظیفه نسل امروز است چرا که نوجوانان و جوانان گذشته با اطاعت از رهبر کبیر انقلاب موفق شدند در تمام برهه‌ها دشمن را شکست دهند.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول