اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

شهید بهنام محمدی الگوی همه دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شهید بهنام محمدی الگویی برای همه دانش‌آموزان ایران اسلامی است.

شهید بهنام محمدی الگوی همه دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رحمان فلاحی ظهر امروز در یادواره شهید بهنام محمدی در محل تالار امام رضا با اشاره به رشادت‌های دانش‌آموز خرمشهری، شهید بهنام محمدی اظهار کرد: این شهید والامقام و شاخص کشور، نوجوانی‌ است که از وجود خودش برای حفظ اسلام، مکتب و اعتقادات کشورش گذشت.

وی افزود: امنیت و آسایش امروز ما مرهون فرهنگ شهادت است، همان فرهنگی که دشمنان ما به سختی از آن هراس دارند.

فلاحی ادامه داد: بشریت و امت اسلامی مدیون خون شهدا هستند و بیشترین افتخاراتی که امت اسلامی از بدو تاریخ اسلام تاکنون به‌دست آورده مرهون صبر امت اسلامی و رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه شهید بهنام محمدی الگویی برای همه دانش‌آموزان ایران اسلامی است، اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام را زنده نگه داشت و در راستای تبیین ارزش‌های شهادت بین نسل جوان و حاضر امروز کوشید.

در ادامه رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با گرامیداشت یادواره شهید بهنام محمدی اظهار داشت: باید یاد و خاطره اسطوره‌های ماندگار دفاع مقدس که باعث عظمت و افتخار ملت ایران شدند، حفظ شود.

حسین ممتحن با تاکید بر اینکه بهترین روش برای محقق شدن این امر شناخت شهدای دانش‌آموز الگو است، افزود: امروز دانش‌آموزان باید با الگو گرفتن از اسطوره‌های شهیدان دانش‌آموز با جنگ نرم مقابله کنند و به فرمایش مقام معظم رهبری که باید با دید علم حاکمیت در دنیا نصیب ایران اسلامی شود جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول