اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهریار خبر داد

هماهنگی شهرداری، شورای شهر و بنیاد شهید برای دیدار مسئولان با خانواده شهدا

خبرگزاری فارس: شهردار شهریار اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مدیران ارشد این سازمان به صورت مرتب و مداوم با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار دارند.

هماهنگی شهرداری، شورای شهر و بنیاد شهید برای دیدار مسئولان با خانواده شهدا

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی برای اینکه مانع از پیشرفت یک نظام دینی و مردم‌سالار شده و جمهوری اسلامی ایران نتواند برای ملت‌ها و حکومت‌های مستقل به عنوان یک الگو مطرح شود، توطئه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: به فضل الهی این توطئه‌ها تا به امروز کارساز و موثر نبوده و شاهد هستیم که اکثر ملت‌های آزادیخواه به ویژه مسلمانان سراسر جهان از انقلاب اسلامی و حاکمیت ایران به عنوان الگوی خود نام می‌برند.

شهردار شهریار افزود: طی سه دهه اخیر عمر پربرکت جمهوری اسلامی، ملت ایران تمام توطئه‌های استکبار جهانی و کشورهای استعماری را خنثی کردند که این موفقیت مرهون هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب، ایستادگی ملت ایران و بالاخره ایثار و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است.

* حتی یک لحظه نباید از یاد شهدا غافل باشیم

حسینی تاکید کرد: همانطور که بارها رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، موفقیت‌ها، سربلندی و عزت ملت ایران مرهون ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس و امام شهیدان است و اگر می‌خواهیم در مسیر پیشرفت و سربلندی گام برداریم، نباید حتی یک لحظه از یاد شهدا غافل باشیم.

وی افزود: مدیریت کلان شهرداری شهریار خود را موظف می‌داند که به صورت مداوم به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان دیدار داشته و ضمن بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نظرات این بزرگواران، بر پیروی از راه شهدا تاکید داشته باشند.

شهردار شهریار تاکید کرد: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان شهریار صورت گرفته و برنامه‌ کامل برای دیدارها مرتب و منظم با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این شهرستان انجام شده است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دیدارهای فوق چه اهدافی را دنبال می‌کند، گفت: به عنوان نمونه در عید سعید قربان مدیران شهرداری به همراه مسئولان ارشد شهریار با حضور در منزل پنج شهید سرافراز با خانواده‌های آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این دیدارها به صورت منظم تداوم خواهد داشت، گفت: هدف اصلی این برنامه، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان، بهره‌مندی از دیدگاه‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای اداره بهتر شهر و بالاخره آشنایی با مشکلات و نیازهای این بزرگواران است و تمام تلاش خود را برای رفع این نیازها به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول