اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه انجام شد

افتتاح مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهید طاهری در گلستان

خبرگزاری فارس: مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهید محمدطاهر طاهری سپاه نینوا گلستان عصر امروز با حضور حجت‎الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در دانشگاه امام حسین(ع) گرگان افتتاح شد.

افتتاح مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهید طاهری در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان عصر امروز در مراسم افتتاح این مرکز گفت: این مرکز با هدف برخورداری کارکنان سپاه و بسیجیان از معنویت، بصیرت سیاسی و آگاهی دینی و در راستای تسهیل در امر طی دوره‌های تداوم آموزش ضمن خدمت کارکنان ایجاد شده است.

حجت‎الاسلام یدالله غلامی همچنین با اشاره به ولایت‎مداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج و سپاه باید همانند قبل همچنان در تبعیت از ولایت پیشرو باشند.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع و تبعیت از مقام معظم رهبری را برای خود یک وظیفه مهم می‎داند تصریح کرد: در شرایط کنونی و توطئه‎های روزافزون دشمنان با استفاده از ترفندهای جنگ نرم موضوع ولایت‎مداری و بصیرت‎افزایی باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به آمادگی سپاه در مقابله با ترفندهای بی‎شمار استکبار جهانی و دنیا غرب اذعان داشت: امروز نیروهای مسلح از جمله سپاه و بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن در آمادگی کامل به سر می‎برند.

غلامی با تاکید بر اینکه امروز اوضاع و احوال خوبی در جهان حاکم نیست یادآور شد: دشمنان به دنبال دشمنی، انحرافین در مسیر انحراف، منافقین به دنبال نفاق هستند، تا فضا غبارآلود شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان با تاکید بر اینکه باید عزت خود را در مقابل دشمن مکتب و ارزش‎ها حفظ کنیم خاطر نشان کرد: باید آمادگی همه‌جانبه در برابر دشمنان دین، اسلام و ارزش‎ها حفظ شود چرا که این حقیقت دین ماست و در مقابل ارزش‎ها نیز سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.

گفتنی است شهید سید محمدطاهر طاهری که این مرکز به نام این شهید بزرگوار نامیده شده است فرزند عالم ربانی آیت‎الله سید حبیب‎الله طاهری‎گرگانی نماینده فقید مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در سال 1338 در نجف اشرف و در یک خانواده متدین و روحانی به دنیا آمد.

شهید طاهری مسئولیت عقیدتی سیاسی لشگر پنج نصر خراسان در دوران دفاع مقدس به عهده داشت و در اسفند ماه سال 1363 در جزیره مجنون با مزدوران بعثی به نبرد پرداخت و به هنگام بازگشت از یکی از روستاهای آزاد شده به دست رزمندگان، مورد حمله دشمن بعثی قرار گرفت و مجروح شد پس از این واقعه برای مداوا به همان روستا منتقل می‎شود و بعد از آن ماجرا همچون جده‎اش زهرای اطهر (س) مفقود و سال‎ها بعد در اواخر دهه 80، پیکر پاکش به گرگان منتقل شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول