اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‎آموزی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری 753 دانش‎آموز شهید تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‎آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس 753 دانش‎آموز شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

چهارمحال و بختیاری 753 دانش‎آموز شهید تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی مرادی عصر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح هجرت 3 این استان با گرامیداشت هفته بسیج دانش‎آموزی اظهار داشت: هفته بسیج دانش‎آموزی فرصت مناسبی است تا در آن با اجرای برنامه‌های ارزشی اهمیت و ضرورت موضوع بسیج را در جامعه به خوبی تبیین کرد.

وی، تعمیق تفکر بسیجی در جامعه و به ویژه برای نسل جوان را مهم‌ترین هدف از برگزاری برنامه‌های هفته بسیج دانش‎آموزی عنوان کرد و گفت: زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره دانش‎آموزان بسیجی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت بنیه علمی، دفاعی و آمادگی دانش‎آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از دیگر این اهداف است.

مرادی با بیان اینکه بیش از 550 هزار دانش‎آموز رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل مبارزه می‌کردند، افزود: دانش‎آموزان سهم به سزایی در پیروزی کشور در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

مسئول بسیج دانش‎آموزی چهارمحال و بختیاری، تعداد شهدای دانش‏آموز کشور را 36 هزار شهید اعلام کرد و اظهار داشت: سهم استان از این تعداد، 753 شهید است.

مرادی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های برگزیدگان اردوهای طرح هجرت 3 این استان، گفت: بیش از 50 هزار نفر روز فعالیت‌هایی نظیر فعالیت‌هایی مرمت، زیباسازی، رنگ‌آمیزی و غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب این اردوها در این استان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: 120 نفر از این شرکت‌کنندگان در این اردوها امروز به عنوان افراد برگزیده انتخاب و تجلیل می‎شوند.

مرادی خاطرنشان کرد: تلاش می‎شود تا در این هفته، بسیج دانش‎آموزی را بیش از پیش به افراد شناسانده و اهمیت آن را به خوبی تبیین کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول