اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش گیلانغرب:

دانش‌آموزان شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش گیلانغرب گفت: روزی جوانان برای دفاع از مملکت سینه خود را ستبر گلوله کرده و آرامش را به ایران هدیه دادند و امروز نیر جوانان با کسب علم و دانش خود‌اتکایی را تقدیم کشور می‌کنند.

دانش‌آموزان شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی پروین در مراسم صبحگاه مشترک دانش‌آموزی که به‌مناسبت سالروز شهادت شهید فهمیده در هنرستان دکتر حسابی در شهرستان گیلانغرب برگزار شد، اظهار کرد: در دوران انقلاب پیر، جوان، زن و مرد در جریانات شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند و آنان خود را مجزا از جریان انقلاب نمی‌دانستند و تا پیروزی این نظام از مبارزه خود دست برنداشتند.

پروین با اشاره به اینکه 13 آبان سالروز واقعه کشتار چندین دانش‌آموز تهرانی در محوطه دانشگاه تهران در سال 1357 است، ادامه داد: 13 آبان ماه روز دانش‌آموز است، روزی است که دانش‌آموزان در خون خود غلطیدند تا نقش خود را در شکل‌گیری نظام به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان امروز باید شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند افزود: دانش‌آموزان بسیجی و نوجوانان برای دفاع از کیان اسلامی و تبعیت از ولایت‌فقیه با الگوگیری از شهید فهمیده باید همیشه در صحنه حاضر باشند و با کسب مقامات علمی قدردانی خود را از شهدا نشان دهند.

مدیر اداره آموزش و پرورش گیلانغرب تصریح کرد: روزی جوانان این مملکت سینه خود را ستبر گلوله کردند تا آرامش امروز نصیب ملت شود و امروز نیز جوانان در پاسخ به پیام شهدا با کسب علم و دانش کشور را روز به روز به خود‌اتکایی و پیشرفت می‌رسانند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن و مقابله با جنگ نرم اظهار کرد: استکبار جهانی فهمیده است که از نظر جنگ سخت توان مقابله با ایران را ندارد، لذا از طریق جنگ نرم فکر و عقاید دانش‌آموزان و جوانان را هدف قرار داده و قصد دارد اعتقادات دینی این نسل را تضعیف کند تا به نقشه‌‌های شوم خود دست یابد.

گفتنی است؛ در مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی اردشیر رستمی فرماندار شهرستان گیلانغرب زنگ هفته بسیج دانش‌آموزی را به صدا در آورد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول