اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

یادواره 143 شهید دانش‌آموز زرند برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره 143 شهید دانش‌آموز و 9 شهید فرهنگی شهرستان زرند برگزار شد.

یادواره 143 شهید دانش‌آموز زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور خانواده‌های شهدا، دانش‌آموزان و مسئولان یادواره 143 شهید دانش‌آموز و 9 شهید فرهنگی شهرستان زرند برگزار شد.

در این مراسم معنوی که در تکیه چهل‌چراغ این شهرستان برگزار شد و فرماندار، دادستان و جمعی از مسئولان حضور داشتند، حضور گسترده دانش‌آموزان حال و هوای خاصی به این مراسم بخشیده بود.

یکی از دانش‌آموزان بسیجی حاضر در این مراسم معنوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: برگزاری این گونه مراسم‌ سبب آشنایی بیشتر نسل سوم انقلاب با رشادت‌های شهدا می‌شود.

محمدجواد جعفری یکی دیگر از دانش‌آموز زرندی به خبرنگار فارس گفت: شهدا با نثار جان خود درس ایثار و گذشت را به همگان  آموختند و هم‌سن و سالان ما در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه از کیان و خاک میهن اسلامی دفاع کردند.

وی بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا موجب افزایش بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان می‌شود.

میرزا بیگی یکی دیگر از دانش‌آموزان بسیجی نیز با بیان اینکه مدیون شهدا هستیم، افزود: کلاس و مدرسه امروز سنگر ما است و باید با علم و دانش راه شهدا را ادامه دهیم و توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول