اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ساری خبر داد

اجرای خطبه‌خوانی غدیر در حسینیه کربلای مازندران

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری گفت: به مناسبت عید غدیر مراسم خطبه‌خوانی در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می‌شود.

اجرای خطبه‌خوانی غدیر در حسینیه کربلای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عسگری جعفری صبح امروز در همایش سفیران کار و تلاش با محوریت اردوهای جهادی و حلقه‌های صالحین حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) که در سالن فتح‌المبین سپاه ساری برگزار شد، غدیر را اندیشه و تفکر و استراتژی تعیین‌کننده برای مسلمانان جهان دانست.

وی با اشاره به اینکه غدیر در تمام مقاطع تاریخی جنبه راهبردی و کاربردی دارد، اظهار داشت: این خط مشی سازنده بشریت را به سرمنزل مقصود هدایت کرده است.

جعفری تصریح کرد: غدیر متعلق به همه اعصار بوده و انسان‌ها همیشه از آن متاثر بوده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از حقیقت‌ها به مرور زمان در غدیر آشکار شده است، افزود: غدیر اصول و مبنای زندگی اجتماعی و فردی ما محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ساری با تاکید بر اینکه عید ولایت به بهترین نحو برگزار شود، بیان داشت: همه امکانات پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت و سپاه ناحیه ساری بیش از پیش مهیا و آماده‌اند تا جشن غدیر باشکوه‌تر برگزار شود و این عزم همگانی برای تعظیم و تکریم، نشان از علاقه‌مندی و ارادت به آستان امامت و ولایت است.

جعفری یادآور شد: به همین منظور مراسم خطبه‌خوانی غدیر به‌عنوان سنبل و به‌صورت نمادین با حضور علما، روحانیون، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و همه مردم در حسینیه عاشقان کربلا روز جمعه 12 آبان‌ماه از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود.

وی در جمع بسیجیان پایگاه‌های مقاومت با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی فقط در راستای محرومیت‌زدایی و آبادانی مناطق فعالیت نمی‌کند، گفت: همه کسانی که به اردوهای جهادی می‌روند در گام نخست خودسازی را در اولویت قرار داده و با بصیرت هجمه‌های دشمن را شناسایی می‌کند.

جعفری حکومت اسلامی را مبتنی بر دین‌باوری دانست و ادامه داد: بسیجیان ولایت‌مدارند و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی گام برمی‌دارند.

وی تفکر بسیجیان در عرصه سازندگی را قناعت و استقلال‌طلبی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در موقعیت کنونی جمهوری اسلامی وظیفه بسیج سازندگی نسبت به گذشته سنگین‌تر شده و با صرف هزینه‌های اندک باید بتواند کارهای بزرگی را برای توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی  کشور بردارد.

به گزارش فارس، در این مراسم از فعالان بسیج سازندگی در حوزه پایگاه‌های مقاومت در قالب اردوهای جهادی تجلیل شد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول