اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سپاهان:

دوباره به صف مدعیان قهرمانی برگشتیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: با کسب این سه امتیاز باید بگویم قهرمان لیگ می‌شویم چون که با این برد به جدول رقابت‌ها برگشتیم و دوباره در کورس مدعیان قرار گرفتیم.

دوباره به صف مدعیان قهرمانی برگشتیم

محمدعلی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باید به حال مسئولان صدا و سیمای استان اصفهان تأسف خورد که بازی سپاهان و نفت تهران را که بازی بسیار مهمی هم محسوب می‌شد پخش نکرد و این در حالی است که سپاهان از طرفداران بیشماری برخوردار است و تمام آنها خواستار دیدن بازی تیم محبوبشان بودند.

وی تصریح کرد: این کوتاهی مسئولان صدا و سیمای اصفهان را در عدم پخش بازی مهم سپاهان و نفت تهران می‌رساند که چگونه ممکن است که یک بازی با این حساسیت را پخش نکنند و همین کار را نیز در بازی با تراکتورسازی تبریز هم انجام دادند و این در حالی بود که سیمای استانی تبریز این بازی را به طور مستقیم برای هواداران تبریزی پخش کرد و من دلیل این عدم پخش را از سیمای استانی اصفهان نمی‌دانم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در ادامه به بازی تیمش در برابر نفت تهران اشاره کرد و افزود: در این بازی هم مانند بازی با تراکتور توپ و زمین را در اختیار داشتیم که در همان ابتدای بازی یک پنالتی به سود تیم حریف گرفته شد و پس از آن نیز روی یک غافلگیری و ضد حمله گل دوم را خوردیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه پس از گل دوم تیم نفت بر بازی مسلط شدیم و توانستیم یک از گل‌های خورده در همان نیمه نخست جبران کنیم که کمک بسیار زیادی به تیم ما در ادامه روند بازی کرد.

احمدی گفت: در نیمه دوم هم یک گل دیگر دریافت کردیم و دیگر فکرش را هم نمی‌کردیم بتوانیم بازی را ببریم اما خوشبختانه در حدود 40 دقیقه فشار بسیار سنگینی روی دروازه نفت ایجاد کردیم و با تعویض‌های خوب کرانچار و 10 نفره شدن حریف این فشار مضاعف شد و خوشبختانه توانستیم گل‌های خورده را جبران و در نهایت هم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه به بازی خوب حسین پاپی اشاره کرد و افزود: پس از مدت‌ها که این بازیکن در ترکیب تیم قرار گرفت بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست یک پاس گل بدهد و یک پنالتی نیز بگیرد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: با کسب این سه امتیاز باید بگویم قهرمان لیگ می‌شویم چون که با این برد به جدول رقابت‌ها برگشتیم و دوباره در کورس مدعیان قرار گرفتیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول