اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

خروجی یادواره شهدا اطاعت و ولایت‌پذیری باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: یاواره شهدا حرکتی معنوی و فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ شهادت است و خروجی آنها باید اطاعت و ولایت‌پذیری باشد.

خروجی یادواره شهدا اطاعت و ولایت‌پذیری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز حوزه شهید فهمیده بیرجند اظهار کرد: یادواره شهدا حرکتی معنوی و فرهنگی است که سبب بصیرت‌افزایی در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: یادواره شهدا رشادت‌ها،‌ فداکاری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل را یادآور می‌شود و این درس را به افراد جامعه اسلامی می‌آموزد که باید برای بقای اسلام و حفظ ارزش‌های دینی از خودگذشتگی و ایثار داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند تصریح کرد: شهدا از بهترین سمن و سرمایه خود یعنی جان خودشان گذشتند تا ارزش‌ها و نظام اسلامی حفظ شود.

جوینده افزود: شهدا و رزمندگان اسلام در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که اسلام‌مدار و ولایت‌مدار هستند و جامعه فعلی باید برای ثبیت نظام در راه آنها حرکت کند.

وصیت‌نامه‌های شهدا بهترین اساسنامه برای بصیرت‌افزایی جوانان است

وی از وصیت‌نامه و زندگی‌نامه‌های شهدا به عنوان اساسنامه‌های ارزشی در جامعه یاد کرد و گفت: این اساسنامه‌ها بهترین ابزار برای بصیرت‌افزایی مردم به ویژه نسل جوان به شمار می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند یادآور شد: زندگی‌نامه شهدا اگر به طور عمقی و عملی مورد توجه مردم به ویژه جوانان قرار گیرد تحول عظیمی در جامعه اسلامی را به وجود می‌آورد که هیچ توطئه‌ای از طرف دشمنان نمی‌تواند به آنها صدمه وارد آورد.

جوینده اظهار کرد: قداست شهدا به خاطر حرکت در خط اسلام و ولایت، تبعیت از نهضت عاشورا و حراست از ارزش‌های اسلامی است.

وی اضافه کرد: یادواره شهدا تلنگری برای مردم و مسئولان است که کجا ایستاده و به کجا می‌روند و خروجی این یادواره‌ها باید اطاعت و ولایت‌پذیری باشد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول