اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تأثیر بسیج از بمب اتم بیشتر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سلاحی بالاتر و قوی‌تر از بمب اتم و دارای روحیه شهادت‌طلبی بوده که باایمان، تقوا و اخلاص خود مطیع محض ولایت است.

تأثیر بسیج از بمب اتم بیشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار یونس امیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و مطبوعات در این شهرستان به مناسبت برگزاری رزمایش 10 هزار نفری بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران اظهار کرد: دین اسلام به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد به مسلمانان دیگر و یا به هیچ فردی تعرض شود و قانون اسلام و احکام اسلامی، کشورگشایی و لشکرکشی را سلب کرده است.

* توان بالای نیروهای مسلح، آبروی دشمن را برده است

وی با بیان اینکه طبق آیه شریف قرآن انسان‌ها باید برای دفاع خود را آماده نگه دارند، ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ تعرض و لشکرکشی به کشور و یا قومی نشده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده قرارگاه حضرت محمد(ص) رزمایش 10 هزار نفری غدیر این استان تصریح کرد: در جنگ هشت ساله علیه ایران، حزب بعث عراق به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم به ایران حمله کرد و رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی با دفاع و از خودگذشتگی‌های خود توانستند بخشی از خاک ایران که به دست دشمن افتاده بود را باز پس گیرند.

امیری با اشاره به اینکه دشمنان به کشور و نظام ما چشم طمع دوخته‌اند و ما باید توان دفاعی خود را بالا ببریم، ادامه داد: امروز اگر نیروهای مسلح ایران اسلامی برای بالا بردن توان دفاعی و سطح توان رزمی خود تلاش کنند عمل به آیه قرآن است.

وی گفت: آمادگی‌های دفاعی و رزمی سبب ایجاد و تقویت و بالا رفتن امنیت داخلی و خارجی می‌شود که آمادگی بالای نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت مطلوب و پایدار داخلی و خارجی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

امیری با بیان اینکه توان بالای نیروهای مسلح آبروی دشمن را برده است، یادآور شد: کوچکترین حرکت دشمن توسط نیروهای مسلح ایران اسلامی به ویژه نیروهای سپاه و بسیج خنثی شده است.

* بسیج، ارتشی بی‌نظیر در دنیا است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بسیج را ارتشی بی‌نظیر در دنیا توصیف کرد و بیان داشت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که در هیچ جای دنیا ارتشی مانند بسیج وجود ندارد.

امیری تصریح کرد: توان بالای بسیجیان از نظر کمی و کیفی و مجهز بودن ایران به ارتش ده‌‌ها میلیونی بسیج سبب قدرتمندی ایران شده است.

وی بسیج را یک ارتش باایمان، مؤمن، باتقوا، شجاع، عادل، بااخلاص و دارای روحیه شهادت‌طلبی دانست که مطیع محض ولایت است.

امیری بسیج را سلاحی بالاتر و قوی‌تر از بمب اتم دانست و افزود: بسیجیان سلحشور در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و با یک تکبیر کمر دشمن را شکسته و تا لایه‌های اولین دژ مستحکم دشمن و از میادین مین عبور کرده و دشمن را نابود کردند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش 10 هزار نفری بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران یادآور شد: این رزمایش برای لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم آمادگی معنوی، بصیرتی و آمادگی رزمی و نیز به منظور افزایش توانمندی نیروهای بسیجی با حضور بسیجیان سراسر استان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این رزمایش با نام رزمایش غدیر با رمز «یا علی‌ابن ابی‌طالب(ع)» در مقر حضرت محمد(ص) منطقه تلخاب شیرین گچساران و از دهم تا دوازدهم آبان‌ ماه برگزار می‌شود.

امیری با اشاره به حضور 10 هزار بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در این رزمایش گفت: از این تعداد 7 هزار نفر را آقایان و 3 هزار نفر را خواهران بسیجی تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: این رزمایش در قالب اقدامات امنیتی، بازرسی، دفاع، آمادگی رزمی و دفاعی، آمادگی برای بحران با اعلام آمادگی خودروها برگزار خواهد شد.

امیری از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مجموعه مدیران کل، فرماندار گچساران، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و مجموعه معاونان این شرکت و بسیج نفت و گاز و مسئولان ادارات خدمات‌رسان و اداره راه و شهرسازی گچساران به سبب همکاری در راستای برگزاری این رزمایش تقدیر کرد.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول