اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی انجام شد

تشریح برنامه‌های هفته احیای امر به معروف در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در این استان را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های هفته احیای امر به معروف در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان فرهنگی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه هفته احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از 26 آبان همین ماه آغاز و تا دوم آذر ماه ادامه دارد، تصریح کرد: هر یک از روزهای این هفته با عناوین مختلف و متناسب نام‌گذاری شده است.

وی نخستین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر را حماسه حسینی، بیداری اسلامی، حکومت مهدوی کرد و گفت: به همین منظور همایش‌های مردمی اعم از آمرین، ستاد حفاظت اجتماعی و ... در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

به گفته یوسفعلی‌زاده، در این روز چهار همایش توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی به اجرا درخواهد شد.

وی تصریح کرد:‌ دومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر با عنوان بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی نام‌گذاری شده است که به همین مناسبت همایش بازاریان و اصناف را برگزار خواهیم کرد.

به گفته فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، قانون‌مداری، وجدان کاری و سلامت اداری سومین روز از این هفته نام‌گذاری شده است که برنامه‌‌هایی متناسب با این روز برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی رسانه و فضای مجازی، اعتلای فرهنگی، خودباوری ملی را از برنامه‌های چهارمین روز هفته امر به معروف و نهی از منکر در خراسان‌شمالی برشمرد و گفت: برگزاری نشست خبری، برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌های این روز به شمار می‌رود.

یوسفعلی‌زاده پنجمین روز از هفته ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌شمالی را اقتدار ملی، امنیت اجتماعی، حقوق شهروندی اعلام کرد و افزود: به همین مناسبت همایش‌های تخصصی حقوق با حضور قضات و کارشناسان حقوق برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جوانان، تحکیم خانواده، عفت عمومی ششمین روز از نام‌های این هفته را تشکیل می‌دهد که در این زمینه نیز برنامه‌هایی متناسب با رویکرد جوانان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی عنوان آخرین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان را تذکر لسانی، نظارت همگانی، پیام عاشورایی اعلام کرد و گفت: برگزاری طرح‌های تذکر لسانی در سطح خراسان‌شمالی از برنامه‌های محوری این روز است.

وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی از استان‌های مجری طرح تذکر لسانی محسوب می‌شود، اظهار کرد:‌ خوشبختانه با مشارکت مردم این طرح به شایستگی در استان به اجرا گذاشته شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول