اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رودسر:

آموزش فرهنگ صحیح ازدواج از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: آموزش فرهنگ صحیح ازدواج موجب حمایت از جوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

آموزش فرهنگ صحیح ازدواج از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رحمان عصامی در جشنواره پیوند آسمانی زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد همزمان با شب میلاد حضرت امام علی‌النقی(ع) در تالار آسیای کلاچای با تبریک دهه ولایت و عید غدیر اظهار کرد: با وجود تحریم‌ اقتصادی و تهدید نرم دشمنان به سرکردگی آمریکا علیه ایران، جشنواره مذکور با هدف ازدواج آسان برگزار شده است. 

وی با اشاره به اهمیت مسئله ازدواج که با آن نیمی از دین کامل می‌شود، ابراز کرد: ترویج فرهنگ غلط غرب درباره سستی در امر ازدواج جوانان و شیوه بی‌بند و باری باید سرکوب شود.

عصامی ادامه داد: باید با آموزش فرهنگ صحیح ازدواج و ترویج کمک و مشارکت مردم برای تامین جهیزیه زوجین کم‌بضاعت از جوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی حمایت شود.

وی با تاکید بر اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس با ایثار و رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌ها یک وجب از خاک سرزمین خود را به دشمن نداده‌ایم، یادآور شد: امروز نیز در سایه حکومت اسلامی و همراهی و حمایت مردم دلسوز دغدغه‌های جوانان نیازمند برطرف می‌شود و سهل‌انگاری در محبت از بزرگ‌ترین گناهان است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول