اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه شوشتر خبر داد

اعزام 20 روحانی به مناطق محروم شوشتر با همکاری بسیج طلاب

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه شوشتر از اعزام 20 روحانی به مناطق محروم این شهرستان در عید غدیر خبر داد و گفت: بسیج طلاب در این زمینه همکاری زیادی کرده است.

اعزام 20 روحانی به مناطق محروم شوشتر با همکاری بسیج طلاب

حجت‌الاسلام عادل حمیدی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر در سطح شهرستان شوشتر برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود و تمرکز امسال بر روستاها و مناطق محروم است.

وی افزود: با همکاری بسیج طلاب شهرستان شوشتر برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرار گرفته که با اعزام 20 روحانی از حوزه علمیه شوشتر به روستاها این برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

حمیدی‌نسب تصریح کرد: این تعداد از روحانیون در سه نوبت به بخش‌های شعیبیه، میان آب و مدرس اعزام خواهند شد و مقدمات کار برای حضور این افراد در روستاهای شوشتر فراهم شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه شوشتر گفت: امسال به همت روحانیون و اهالی این مناطق در بیشتر روستاهای این بخش‌ها شاهد برپایی جشن و شادی به مناسبت عید غدیر خواهیم بود.

وی افزود: شوشتر از جمله شهرهای مذهبی خوزستان است که برگزاری جشن‌های غدیر در آن با شور بسیار زیادی انجام می‌شود و نیاز بود که این شادی و نشاط و برپایی مراسم‌های مذهبی به روستاها نیز منتقل شود.

حمیدی‌نسب اظهار داشت: چهار برنامه محوری در روستاهای شهرک علم الهدی و اندیشه، شهر گوریه، روستای عرب حسن و در خزینه با حضور سخنران برجسته و مداحان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول