اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی فرمانده سپاه قدس گیلان:

مردمی کردن اقتصاد از ارکان اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مردمی کردن اقتصاد یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند موجب ایجاد یک تحول بزرگ شود.

مردمی کردن اقتصاد از ارکان اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، عباس بایرامی عصر امروز در نشست بزرگ بصیرتی با موضوع اقتصاد مقاومتی در سالن شهید آوینی اداره ارشاد این شهرستان با تبریک دهه ولایت و عید غدیر و نیز میلاد با سعادت امام علی‌النقی(ع)، اظهار کرد: کشور ما در معرض هجوم دشمنان است و باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی راهبردی که همان اقتصاد مقاومتی است، داشته باشیم.

وی نقطه آغاز اقتصاد مقاومتی را فرهنگ مصرف برشمرد و گفت: مصرف به تولید جهت می‌دهد و این هر دو در کنار یکدیگر مسیر سرمایه‌گذاری را مشخص می‌کنند و به همین دلیل مقام معظم رهبری پیش از نامگذاری سال تولید ملی، سالی را به نام اصلاح الگوی مصرف نامگذاری کرده‌ بودند.

این مسئول با اشاره به مدیریت مصرف و پرهیز از اسراف و تبذیر، ابراز کرد: تمام دستگاه‌های دولتی و آحاد مردم توجه داشته باشند که تولیدات داخلی را بر مصرف کالای خارجی ترجیح دهند تا راه مصرف کالای خارجی بسته شود.

وی، مردمی کردن اقتصاد را یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: این امر می‌تواند موجب ایجاد یک تحول بزرگ شود که با توانمند کردن بخش خصوصی و تشویق به فعالیت اقتصادی می‌توان مردم را وارد میدان اقتصاد کرد.

بایرامی وحدت و همبستگی را از مسایل مهم اقتصاد مقاومتی دانست و اذعان کرد: نباید اجازه دهیم اختلافات جزئی به اتحاد ملی ما ضربه وارد کند زیرا با اتحاد قادر خواهیم بود از پیچ تحریم به راحتی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه تحریم برای ما اقدام جدیدی از طرف دشمنان نیست، خاطرنشان کرد: 30 سال در تحریم هستیم و تمام حرکت عظیم ملت ایران در فضای تحریم و در سایه وحدت انجام گرفته است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول