اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی صورت گرفت

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان با شرکت نگار نصر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت با شرکت بین‌المللی نگار نصر وابسته به بسیج استان برای اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی، تفاهمنامه همکاری منعقد کرد.

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان با شرکت نگار نصر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد یعقوبی عصر امروز طی نشستی در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ایجاد و استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های اشتغال آحاد مردم جامعه جویای کار به ویژه بسیجیان مقرر شد به تعداد بسیجیان مشغول به کار در واحدهای تولیدی بنا بر نیاز آن واحد تسهیلات به آن واحد تولیدی اعطا شود.

وی افزود: علاوه بر موارد مذکور تأکید بر سند چشم انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور برخورداری از دانش پیشرفته در تولید علم و فناوری متکی بر سهم برتر منافع انسانی، سرمایه اجتماعی در تولید ملی و ایجاد اشتغال از دیگر اهداف انعقاد این قرار داد به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کمک در تهیه بانک اطلاعات و آمار کارجویان بسیجی، کمک در شناسایی، تشویق و معرفی افراد متعهد و کارآفرین به منظور هدایت و مدیریت در بخش صنعت، همکاری در انجام آموزش و توجیه متقاضیان بسیجی با ایجاد زمینه کارگاه‌های آموزشی جمعی، همکاری در شناسایی و معرفی افراد جویای کار بسیجی به ویژه در بخش صنایع و خدمات صنعت از تعهدات شرکت نگار نصر به شمار می‌رود.

یعقوبی اضافه کرد: همکاری در پرداخت تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی (فعال، نیمه تمام، تعطیل) معرفی شده از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان پس از احراز شرایط از دیگر تعهدات شرکت نگار نصر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول